برگزاری همایش دختران آسمانی در زاهدان
کد خبر: 3519204
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

برگزاری همایش دختران آسمانی در زاهدان

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، همایش بزرگ دختران آسمانی در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حجت‌الاسلام هادی جعفری‌راد، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان 10 مرداد در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، همایش بزرگ دختران آسمانی در زاهدان برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این همایش با هدف ترویج سیره رضوی و تجلیل از فعالان دینی و فرهنگی، با حضور خدام حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
وی افزود: از دیگر برنامه‌های خدام حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شهرستان زاهدان دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها، عطرافشانی گلزار شهدا و دلجویی از سالمندان است.
جعفری راد بیان کرد: امام رضا(ع) در میان اهل تشیع و تسنن جایگاه ویژه‌ای دارند و باید سعی کنیم از این فرصت به دست آمده در ایام دهه کرامت، برای تقویت پایه های وحدت میان شیعه و سنی بهره برد و زمینه اتحاد و انسجام هرچه بیشتر امت اسلامی را فراهم کرد.


captcha