برگزاری جلسه قرآن «موسوی‌بلده» در قائم‌شهر
کد خبر: 3519687
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

برگزاری جلسه قرآن «موسوی‌بلده» در قائم‌شهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر از برگزاری جلسه قرآن پیشکسوت قرآنی کشور در این شهرستان خبر داد.

صفا رنجبر، مدیر مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور قائم‌شهر مازندران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: جلسه قرآن موسوی‌لده، پیشکسوت قرآنی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه،‌ 14 و 15 مردادماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور قائم‌شهر مازندران در ادامه با اشاره به اینکه این جلسات با حضور قرآنیان تهرانی و مازندرانی برگزار می‌شود، بیان کرد: طی برگزاری این جلسات قرآنی، نکات آموزشی قرائت قرآن کریم در حوزه تجوید و صوت و لحن توسط ‌موسوی‌بلده آموزش داده می‌شود.

رنجبر در ادامه سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: همجنین، در ادامه برگزاری این جلسات قرآنی، برنامه قرائت مبادله‌ای بین قراء تهرانی و نیز مازندرانی در حضور ‌موسوی‌بلده برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور قائم‌شهر ادامه داد: جلسه روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع منطقه کوچکسرای قائم‌شهر و جلسه روز جمعه نیز در مسجد امیرالمؤمنین(ع) مهمانسرای قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسات می‌توانند طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ‌14 و 15 مردادماه به مکان‌های اعلام شده مراجعه کنند.

captcha