اعزام سومین كاروان راهيان نور دانش‌آموزی سروآباد به مناطق عملياتی
کد خبر: 3523417
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

اعزام سومین كاروان راهيان نور دانش‌آموزی سروآباد به مناطق عملياتی

گروه سیاسی: سومین کاروان زیارتی راهیان نور دانش‌آموزی پسران شهرستان سروآباد امروز، 26 مردادماه با بدرقه مسئولان شهرستانی به مناطق علمیاتی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، جعفر غفاریان، جانشین سپاه سروآباد در حاشیه مراسم اعزام این کاروان ها اظهار کرد: اين سومین اردوي راهيان نور دانش آموزي پسران شهرستان سروآباد است كه در سال 95 و در قالب يك كاروان به مناطق عملياتي اعزام مي‌شوند.

وي با اشاره به اينكه اين اردو به مدت سه روز از مناطق عملياتي شهرستان هاي مريوان و سروآباد بازديد خواهند خواهند كرد افزود: اين كاروان با سه اتوبوس و شامل 137 دانش‌آموز از مدارس سطح شهرستان به اين مناطق اعزام مي شوند.

جعفری بیان کرد: کاروان راهیان نور این شهرستان روزهای جمعه و شنبه از مناطق عملیلاتی، شهدای گمنام و یادمان زریوار مریوان بازدید کرده و سپس به شهرستان سنندج اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان در شهرستان سنندج از مناطق عملیاتی باشگاه افسران و تپه الله اکبر این شهرستان بازدید می‌کنند، بیان کرد: در سال جاری چهار کاروان دیگر نیز از این شهرستان به سایر مناطق عملیاتی کشور اعزام خواهند شد.

وی به اهداف کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی با رشادت های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف کاروان‌های زیارتی راهیان نور است.

captcha