10 مهرماه؛ زمان آغاز راهیان نور دانش‌آموزی
کد خبر: 3524969
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

10 مهرماه؛ زمان آغاز راهیان نور دانش‌آموزی

گروه جهاد و حماسه: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی بسیج مستضعفین اظهار کرد: امسال اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به صورت نمادین همزمان با 10 مهرماه از حرم حضرت معصومه (س) در قم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از سازمان اردویی و گردشگری بسیج، علی صابر ماهانی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی بسیج مستضعفین با اشاره به ابلاغ رهبر معظم انقلاب درباره افزایش فعالیت‌های بسیج گفت: سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنج ساله ششم در حوزه بسیج، توسعه کمی و کیفی است و در کنار آن اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را هم شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی فعالیت بسیج در بین مدارس کشور در دستور کار قرار دارد، افزود: باید جهت تعلیم و تربیت، دانش‌آموزان را به سمت و سوی شجاعت، شهامت، دفاع و از خودگذشتگی ببریم.
ماهانی بیان کرد: مسئولان مربوطه باید با تعامل و همکاری، سرمایه‌های اصلی نظام را در آینده به صورت مطلوب و با فرهنگ ایثار و فداکاری تربیت کنند.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی بسیج ابراز کرد: در طول فصل تابستان، دوره‌های آموزشی، بصیرتی برای فرماندهان و شورای واحدهای بسیج دانش‌آموزی دبیرستان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود که این کار باعث آمادگی دانش‌آموزان در انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی در سطح مدارس خواهد شد.
ماهانی در ادامه گفت: بسیج دانش‌آموزی یعنی انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سطح مدارس و قطعاً افزایش کمیت و کیفیت دانش‌آموزان بسیجی باعث تقویت روحیه انقلابی در سطح مدارس می‌شود.
وی در پایان تاکید کرد: امسال اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به صورت نمادین همزمان با 10 مهرماه از حرم حضرت معصومه(س) در قم آغاز می‌شود.
captcha