معرفی قاریان و مرتلان برتر مسابقات قرآن استان تهران
کد خبر: 3525419
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
پس از رقابتی فشرده در مرحله فینال صورت گرفت؛

معرفی قاریان و مرتلان برتر مسابقات قرآن استان تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برتر مسابقات قرآن استان تهران در رشته قرائت تحقیق و ترتیل آقایان امروز، چهارم شهریورماه پس از رقابتی فشرده در مرحله فینال معرفی شدند.

قاریان برتر مسابقات قرآن استان تهران اعلام شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اسامی راه یافتگان به سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از استان تهران امروز پس از برپایی مرحله فینال اعلام شد.
به ترتیب نفرات اول تا ششم، مهدی غلام‌نژاد با امتیاز 89/47، سعید پرویزی 88/18، مسعود نوری 87/7، محسن قاسمی 85/66، علی قاسم آبادی 84/60، علی خشنود 83/78 اعلام شدند.
همچنین دو نفر دیگر فینالیست سی و نهمین دوره مسابقات قرآن استان تهران عباس حسنی با امتیاز 83/02 و حمید شیخ‌زاده با امتیاز 81/35 بودند. طبق اخبار واصله از میان هشت فینالیست این دوره از مسابقات قرائت تحقیق قرآن استان تهران شش نفر به مرحله سراسری که مهرماه به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود، راه یافتند، البته اینکه پنج نفر یا شش نفر اعزام می‌شوند به قطعیت نرسیده است.
در بخش قرائت ترتیل آقایان نیز به ترتیب نفرات اول تا سوم محمدرضا عباسیان، مجید عنان‌پور و محمدحسین ربیعیان انتخاب شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.
مسابقات قرآن استان تهران از 31 مردادماه تا امروز چهارم شهریورماه در دو بخش بانوان و آقایان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرری به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار شد.
محمدرضا ابوالقاسمی و بهروز یاریگل، داور بخش تجوید، کریم دولتی و معتز‌ آقایی نیز به عنوان داوران بخش وقف و ابتدا، در بخش لحن نیز احمد ابوالقاسمی و در بخش صوت قاسم رضیعی، همچنین صالح اطهری‌فرد و سیدحسین موسوی در جمع داوران حضور داشتند.
captcha