کارمند نمونه عملکردش مورد رضای خداوند و مردم است
کد خبر: 3525432
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

کارمند نمونه عملکردش مورد رضای خداوند و مردم است

گروه اجتماعی: امام جمعه نهاوند عنوان کرد: کارمند نمونه کسی است که عملکردش مورد رضای خدا و مردم باشد و فعالیت‌های او موجب استحکام بدنه دولت و نظام شود.

به گزارش از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند پنج‌شنبه، چهارم شهریورماه در همایش تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان نهاوند، اظهار کرد: هفته دولت یادآور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.
وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی دولتمردان باشند و کارمندان ساده‌زیستی و خدمت به مردم این بزرگواران را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: بی‌شک در هیچ کجای دنیا همانند ایران در راه رفع مشکلات مردم گام بر داشته نمی‌شود و در هیچ کجای دنیا امنیت و آرامشی چون کشور ایران برقرار نیست.
امام جمعه نهاوند بیان کرد: کارمند نمونه کسی است که عملکردش مورد رضای خدا و مردم باشد و فعالیت‌های او موجب استحکام بدنه دولت و نظام شود، از خصوصیات یک کارمند نمونه این است که با مردم خوش‌رفتار و خوش‌گفتار بوده و بیشتر به ملت خدمت کند تا به بیگانه و دشمن نیاز پیدا نکنیم همچنان که خوشبختانه تاکنون نیاز پیدا نکرده‌ایم.
کریم حمیدوند، فرماندار شهرستان نهاوند نیز در این مراسم ضنمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند عنوان کرد: همیشه مدیر نمونه، کارمند نمونه انتخاب می‌کند چرا که با انتخاب کارمند، استعداد مدیر هم مشخص می‌شود.
وی با بیان اینکه مهمترین خصلت کارمند نمونه این است که از کارش لذت برده و از استرس به دور باشد، افزود: آنچه به زندگی انسان ارزش می‌دهد کار است و یک کارمند خوب و نمونه آرامش روانی دارد و فشار و مشکلات خود را بر روی مردم خالی نمی‌کند چرا که در غیر این‌صورت از کار خود لذت نمی‌برد.
حمیدوند اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر از الگوهای نظام اداری بوده و انقلاب و مردم به این دو بزرگوار مدیون هستند بنابراین امیدواریم با افتتاح پروژه‌ها و خدمت به مردم توانسته باشیم دین خود را به آنها ادا کنیم، سرمایه انسانی در هر جامعه‌ای از مهمترین سرمایه‌ها است چرا که سرمایه و سرمایه‌ساز است بنابراین ما باید از فرصت‌ها به درستی استفاده کنیم.
captcha