راه‌اندازي مدارس صدرا وي‍ژه دانش‌آموزان اهل سنت در کردستان
کد خبر: 3525448
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷

راه‌اندازي مدارس صدرا وي‍ژه دانش‌آموزان اهل سنت در کردستان

گروه اجتماعی: مديركل تبليغات اسلامي كردستان فعال بودن مدارس صدرا در شهرستان‌هاي قروه و بيجار را از اقدامات تبليغات اسلامي ذكر كرد و گفت: باتوجه به درخواست اهل سنت براي راه‌اندازي مدارس صدرا وي‍ژه دانش‌آموزان اهل سنت اين مدارس در سال آينده راه‌اندازی می‌شوند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام مختار كرمي، مديركل تبليغات اسلامي كردستان دیروز، چهارم شهریورماه در دیدار با استانار کردستان که در محل این اداره کل برگزار شد، فعال بودن مدارس صدرا در شهرستان‌هاي قروه و بيجار را از اقدامات تبليغات اسلامي ذكر و اظهار  كرد: باتوجه به درخواست اهل سنت براي راه‌اندازي مدارس صدرا وي‍ژه دانش‌آموزان اهل سنت اين مدارس در سال آينده براي دانش‌آموزان اهل سنت نيز داير خواهد شد.

وي حفظ وحدت و انسجام بين مردم استان كردستان را امري مهم خواند و افزود: سعي براين است تا با استفاده از انديشه‌هاي كلامي امام و رهبري اين وحدت در استان پايدار بماند و تلاش كرده‌ايم كه همئاره از هرگونه تنش جلوگيري كنيم.

مديركل تبليغات اسلامي كردستان اعلام كرد: امسال براي اولين بار سعي داريم تا همايش بزرگ تجليل از سادات شيعه و سني را در استان برگزار كنيم كه اين همايش مورد استقبال دفتر نماينده ولي فقيه استان كردستان نيز قرار گرفته است.

وی در پايان خدمتگذاري به مردم را داراي بالاترين پاداش در پيشگاه خداوند متعال دانست و عنوان کرد: در تمامي فعاليت‌هايمان سعي بر اين بوده تا صادقانه به مردم خدمت كنيم.

یادآور می‌شود؛ در اين ديدار ميقاني مشاور و مديركل حوزه استاندار، دادور مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري، حجت‌الاسلام رستمي معاون فرهنگي تبليغات اسلامي، قره‌خاني ذيحساب اداره‌كل تبليغات اسلامي و جمعي از خبرنگاران استان حضور داشتند.
captcha