دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تغییر ذائقه‌ مردم هستند
کد خبر: 3525527
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تغییر ذائقه‌ مردم هستند

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد گفت: اگر روحیه دینی مردم تقویت شود دشمنان اسلام و انقلاب که به‌ دنبال عوض کردن ذائقه‌های مردم هستند نمی‌توانند هیچ اقدامی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه در نماز جمعه امروز شهر یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: این شهیدان والامقام مسئولیت و ریاست را امانتی الهی می‌دانستند که باید حق آن را ادا کنند و به اهلش برسانند.
آیت‌الله ناصری  ادامه داد: درس بزرگی که از حضرت امام خمینی(ره) و یاران شهید امام راحل می‌‎گیریم این است که حکومت و ریاست را باید برای خدمت به مردم و اسلام بخواهیم و همواره خود را در محضر خدا و بندۀ خدا ببینیم و بدانیم.
امام جمعه یزد به دیدار اخیر رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب به نکات بسیار مهمی در این دیدار اشاره فرمودند که از نظر من گفتمان‌ سازی در اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی و حفظ روحیه انقلابی و دینی مردم دو نکته مهمی است که دولتمردان باید به آن توجه کنند.
وی ادامه داد: اگر روحیه دینی مردم تقویت شود دشمنان اسلام و انقلاب که به‌ دنبال عوض کردن ذائقه‌های مردم هستند نمی‌توانند هیچ اقدامی در این زمینه انجام دهند و توطئه‌های آن‌ها خنثی خواهد شد.
آیت‌الله ناصری همچنین مسئله آب استان را مسئله‌ای حیاتی و جدی دانست و از معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه خواست تا این دغدغه مردم استان را در مورد آب به اطلاع رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت برساند.
captcha