بانوی یزدی در مسابقات قرآن فرهنگیان خوش درخشید
کد خبر: 3525531
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

بانوی یزدی در مسابقات قرآن فرهنگیان خوش درخشید

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بانوی یزدی در مسابقات کشوری فرهنگیان رتبه اول در رشته نهج البلاغه را کسب کرد.

محسن گلستانی‌فر، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: بانوی یزدی در مسابقات کشوری فرهنگیان خوش درخشید و توانست با کسب رتبه اول در رشته نهج البلاغه در این مسابقات برگ زرین دیگری به  افتخارات دارالعباده بیفزاید.
وی ادامه داد: مریم دهقان طزرجانی توانست رتبه اول مسابقات کشوری در رشته نهج البلاغه را در بین فرهنگیان سراسر کشور کسب کندو این نشان از تلاش و پشتکار وی دارد. 
گلستانی‌فر افزود: کسب این موفقیت را به ایشان و جامعه فرهنگی استان یزد تبریک عرض نموده  و ان‌شاءالله شاهد موفقیت و پیشرفت هر چه بیشتر ایشان در تبلیغ و ترویج قرآن کریم و فرهنگ اهل بیت (ع) در بین دانش آموزان عزیز باشیم.
یادآوری می‌شود اولین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان در مشهد مقدس با حضور برترین‌های رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰ جزء، احکام و نهج البلاغه از سراسر کشور در هفته اول شهریورماه برگزار شد.
در این مسابقات هشت نفر از خواهران و برادران از استان یزد در کنار فرهنگیان سراسر کشور به رقابت پرداختند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی خادم قرآن
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۶
0
0
تبریک به این بانوی یزدی،
چرا رشته ترتیل رو به این مسابقات اضافه نمیکنن؟ جا داره معاونت پرورشی وزارت آموزش وپرورش چند رشته مثل ترتیل یا تفسیر را به رشته های این مسابقات اضافه کنه.
لطفا انعکاس بدید...
captcha