اردوهای جهادی حرکت و تلنگری در مسئولان و مدیران ایجاد کند
کد خبر: 3525820
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

اردوهای جهادی حرکت و تلنگری در مسئولان و مدیران ایجاد کند

گروه سیاسی: فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: فلسفه وجودی اردوهای جهادی که در آن دانشجویان بدون دریافت هیچ حق‌الزحمه‌ای و فقط برای رضای خدا و شادکردن دل محرومان کاری انجام می‌دهند این است که با این اقدامات حرکت و تلنگری در مسئولان و مدیران ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، محمدحسین رجبی، فرمانده حوزه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سطح استان کردستان به همراه جمعی از دانشجویان سرگروه‌های اردوی جهادی استان با سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس دیدار کردند.

وی افزود: شما دانشجویان جهادگر باید در طول 10 روز حداکثر اثرگذاری را داشته باشید و هنر شما دانشجویان جهادگر اثرگذاری شماست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس بیان کرد: در میان اقشار مختلف جامعه شما دانشجویان که صحنه‌گردانان اصلی جامعه هستید می‌توانید مشکلات و موانع و کمبودها را به صورت علمی و منطقی مطالبه‌گری کنید که بقیه اقشار این ویژگی را ندارند.

رجبی با تأکید بر تمرکز روی عرصه آموزشی و اطلاع‌رسانی در روستاهای محروم بیان کرد: اگر شما بتوانید با آگاهی‌دادن و آموزش‌دادن یک مشکل شرعی و حکمی روستا را حل کنید از ساخت پل نیز بهتر است چرا که اگر مردم نسبت به موضوعات مختلف آگاه شوند و زبان مطالبه را یاد بگیرند اثر بیشتری دارد.

وی تأکید کرد: فلسفه وجودی اردوهای جهادی که در آن دانشجویان بدون دریافت هیچ حق‌الزحمه‌ای و فقط برای رضای خدا و شاد کردن دل محرومان کاری انجام می‌دهند این است که با این اقدامات حرکت و تلنگری در مسئولان و مدیران ایجاد شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: شما دانشجویان جهادگر باید عمق محرومیت روستاهای استان خود را به مردم و مسئولان نشان دهید که این اردو بتواند اثرگذار باشد و منبع خیری برای روستاییان شود.

captcha