تطابق رفتار و گفتار مسئولان بسیاری از بداخلاقی‌ها را درمان می‌کند
کد خبر: 3525828
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
آیت‎الله العظمی موسوی اردبیلی:

تطابق رفتار و گفتار مسئولان بسیاری از بداخلاقی‌ها را درمان می‌کند

گروه سیاسی: آیت‏‌الله‏ العظمی موسوی اردبیلی بر لزوم توجه دولتمردان به تلاش در جهت توسعه بیشتر کشور و رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: تطابق رفتار و گفتار مسئولان بسیاری از بداخلاقی‌ها را درمان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، آیت‎الله العظمی موسوی اردبیلی امشب 6 شهریور در دیدار مهندس نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت مردان باید بدانند که اگر کاری در کشور انجام می‎شود باید به نحو شایسته انجام گردد تا مردم اعتراضی به نوع فعالیت‏‌ها نداشته باشند.
وی افزود: دولتمردان باید بدانند که این کشور هرچه دارد از این مردم است و به همین دلیل باید سعی کنندکه به نحو شایسته‏‌ای شان مردم را حفظ کنند و آنها را در حمایت از نظام و انقلاب و کشور امیدوارتر کنند.
این مرجع تقلید بیان کرد: اگر مردم مشاهده کنند که گفتار و آمارها یک مطلب را بیان می‏‌کند ولی در صحنه عمل چیزی دیگر را شاهد باشند کم کم مسایل حاشیه‎ای جای متن را در کشور می‏‌گیرد؛ بسیاری از دروغ‎ها و تهمت‏‌ها و انتقادات تند از همین جا ناشی می‎شود ولی اگر کارها به درستی انجام شود، دیگر مجالی برای این بداخلاقی‎ها بوجود نمی‎آید.
وی گفت: اگر عمل ما نتیجه بدهد و مردم ببینند که به آنچه گفته شده، عمل هم شده است خود آنها با دولت و مسئولان همراهی خواهند کرد؛ مهم این است که در عرصه اقتصاد عمومی سفره مردم هر روز کوچک‎تر نشود.
وی اظهارکرد: مردم باید باور کنند که ما خادم آنها هستیم؛ باید باور کنند که دولت‎مردان و مسئولان کشور برای خود هیچ نمی‎خواهند و هرچه هست برای مردم و جلب رضای خداست؛ اگر این گونه شد و فعالیت‎ها به درستی انجام شد، فضای لطیفی در کشور ایجاد می‎شود.
captcha