مردم رفسنجان در حوزه امنیت واقفان بزرگی هستند
کد خبر: 3526148
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱

مردم رفسنجان در حوزه امنیت واقفان بزرگی هستند

گروه اجتماعی: امام جمعه رفسنجان گفت: برای امنیت باید سرمایه‌گذاری کرد و وقف امنیت می‌تواند الگو باشد و مردم رفسنجان تنها در ساخت بیمارستان، مدرسه، مسجد و ... پیشگام نیستند، بلکه در حوزه امنیت نیز واقفان بزرگی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز یکشنبه، 7 شهریور در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، وقف را از کارهای ارزنده‌ای دانست که تأثیرات زیادی دارد و آن را سرمایه‌ای خواند که به‌جا می‌ماند.
وی بیان کرد: برای امنیت باید سرمایه‌گذاری کرد و این کار خیر وقف امنیت می‌تواند الگو باشد و مردم رفسنجان تنها در ساخت بیمارستان، مدرسه، مسجد و ... پیشگام نیستند، بلکه در حوزه امنیت نیز واقفان بزرگی هستند.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: در حالی که زیرساخت‌های انتظامی رفسنجان به‌ ویژه ستاد فرماندهی این نیرو قدمت بالایی دارد و فرسوده شده است، ایجاد این زیرساخت می‌تواند کمک بزرگی باشد.
حمید ملانوری، فرماندار رفسنجان نیز با گرامیداشت هفته دولت گفت: خیرانی که در زمینه امنیت گام برداشتند دلسوزان مملکت هستند و با توجه به نیازی که در شهرستان داشتیم این کار خیر را ارج می‌نهیم.
وی افزود: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کمک به دولت و نظام این کار خیر از سوی خیر ابراهیمی انجام شده و ماندگار خواهد بود.
ملانوری تصریح کرد: خانواده آگاه و نظری هم که از خیران بنام این شهرستان رفسنجان هستند و در حوزه‌های مختلف کار خیر انجام دادند در احداث ساختمان آگاهی این شهرستان با زیربنای 800 متر مربع و اعتبار یک ‌میلیارد و 200 میلیون ‌تومان کار خیری دیگر در کارنامه خود به‌جای می‌گذارند.
فرماندار رفسنجان تأکید کرد: از ورود این خیران برای ایجاد زیرساخت‌های امنیتی قدردانی می‌کنیم.
captcha