برنامه‌ی جامعه‌ی داروسازان ایلام برای زائران عتبات در ایام اربعین
کد خبر: 3526425
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
حیدری خبر داد:

برنامه‌ی جامعه‌ی داروسازان ایلام برای زائران عتبات در ایام اربعین

گروه اجتماعی: رییس انجمن داروسازان استان ایلام گفت: در ایام اربعین امسال با توان مضاعف‌تری به زائران اربعین مرز مهران خدمات دارویی ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، محمدامین حیدری، رییس انجمن داروسازان استان ایلام، اظهار کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت اگرچه به‌ عنوان یک طرح عظیم و ارزنده موجب رضایتمندی مردم شد اما باعث بروز مشکلاتی برای جامعه داروسازان شده است.
وی افزود: تعطیلی مطب‌های پزشکان و تجمیع آنان در بخش دولتی از تبعات این طرح بود که حضور پزشکان در بخش خصوصی را کم‌رنگ کرده و خوشبختانه با مذاکراتی که با وزارت بهداشت شده این مشکلات به حداقل ممکن رسیده است.
حیدری عنوان کرد: پذیرش دانشجو در رشته داروسازی در چند سال اخیر بی‌رویه صورت گرفت و امروز شاهد بیکاری این فارغ‌التحصیلان در سطح استان هستیم و اشتغال آنان به‌عنوان یک دغدغه باقی است.
رییس انجمن داروسازان استان ایلام به بدهی‌های سازمان‌های بیمه‌گر اشاره کرد و افزود: این بدهی‌ها حوزه سلامت را با مشکلات بسیاری مواجه نموده و ما جامعه داروسازان نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.
وی ادامه داد: توسعه و گسترش  عرضه فراورده‌های گیاهی و توسعه طب سنتی از اولویت‌های ما در ادامه راه خواهد بود و تلاش خواهیم کرد که این فعالیت‌ها را از فعالیت‌های بدون مجوز و غیرتخصصی عطاری‌ها جدا نموده و با عطاری‌های متخلف برخورد نماییم.
حیدری از تلاش‌ها و خدمات جامعه داروسازان استان درزمینهٔ ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: قطعاً امسال با توان مضاعف‌تری در این راستا باهمت و تلاش همکاران گام خواهیم برداشت و در کنار همکاران دانشگاه علوم پزشکی خواهیم بود.
captcha