محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برگزار شد
کد خبر: 3526586
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن کریم به‌مناسبت چهلمین روز خاکسپاری شهید گمنام در مرکز آموزش درجه‌داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک، در این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، در آستانه فرا رسیدن سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء و به مناسبت چهلمین روز خاکسپاری شهید گمنام در مرکز آموزش درجه‌داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک محفل انس با قرآن کریم، امروز، 9 شهریورماه در این مرکز برگزار شد.
این محفل با قرائت قاریان برجسته مرکز آموزشی پدافند هوایی اراک و با حضور امام جمعه موقت اراک، فرمانده ارشد نظامی ارتش استان و کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسینی‌پور، امام جمعه موقت اراک بعد از پایان محفل گفت: همه ما به شهدا مدیون هستیم و همواره یاد آنها باید در ذهن مردم زنده باشد، جوانانی که در این مرکز تحت آموزش هستند قدر این دوران را بدانند باید آنچنان رفتار کرد که این ایام عبرتی برای تمام عمر باشد.
وی به سربازان توصیه کرد: کسالت به خودتان راه ندهید و همواره با توکل بر خداوند شاد باشید و این را قدر بدانید که وارث چه فداکاری‌هایی هستید، با فراگیری آموزش‌ها آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان حفظ کنید و با الگو قرار دادن شهدای 8 سال دفاع مقدس که جانانه و با تمام قوا در برابر دشمنان ایستادگی کردند در راه حفظ آرمان‌های شهدا کوشا باشید.
captcha