اعلام برنامه‌های مؤسسه «ولایت نور» در فصل پاییز
کد خبر: 3526918
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

اعلام برنامه‌های مؤسسه «ولایت نور» در فصل پاییز

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر مؤسسه قرآن و عترت «ولایت نور» از آغاز دوره دوم آموزش علوم قرآنی و پاسخ به شبهات در فصل پاییز خبر داد.

زهرا شعبانی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت «ولایت نور» در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ درباره برنامه‌های این مؤسسه و آغاز دوره دوم آموزش علوم قرآنی در فصل پاییز، گفت: در این مؤسسه دروس علوم قرآنی در دو گروه درس‌های اختصاصی و عمومی آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره اول کلاس‌های آموزش علوم قرآنی هم‌اکنون در روزهای چهارشنبه در حال برگزاری است و در اسفندماه امسال به پایان خواهد رسید، افزود:‌ دومین دوره در قالب 100 واحد درسی به‌صورت یک روز در هفته (روزهای شنبه)، طی مدت 2 سال از ابتدای پاییز امسال برای دانشجویان کلیه رشته‌ها برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه ولایت نور دروس عربی، تجوید، تفسیر، اخلاق و تاریخ را از دروس اختصاصی این دوره عنوان کرد و گفت:‌ درس‌های دیگری نیز با توجه به ضرورت به آن اضافه خواهد شد.

شعبانی اظهار کرد: همچنین دروس اخلاق، انس با قرآن، حفظ جزء 30 قرآن، تجوید مقدماتی، تفسیر و نهج‌البلاغه از دروس عمومی این دوره است.

وی بیان کرد:‌ علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به دفتر مرکزی این مؤسسه واقع در منطقه غرب تهران، خیابان مرزداران، خیابان بهار، کوچه یگانه غربی، پلاک 9 مراجعه کنند.

شعبانی در رابطه با فعالیت این مؤسسه در شهرهای قم و قزوین گفت: مؤسسه قرآن و عترت «ولایت نور» علاوه بر تهران در شهرهای قم و قزوین نیز دو شعبه دیگر دارد. شعبه قم در زمینه آموزش حفظ قرآن و مفاهیم فعالیت دارد و در شعبه قزوین نیز کلاس‌های آموزش قرآن به کودکان و کلاس‌های صحیفه سجادیه، حفظ قرآن، اخلاق و مباحث تحکیم خانواده برگزار می‌شود.

یگانه خلیلی

captcha