تئاتر میدانی «فصل شیدایی» در رشت برگزار می شود
کد خبر: 3527500
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
به مدت 10 شب؛

تئاتر میدانی «فصل شیدایی» در رشت برگزار می شود

گروه اجتماعی: مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان از اجرای بزرگترین تئاتر میدانی فرهنگی با عنوان « فصل شیدایی» در رشت خبر داد و گفت: این تئاتر از هبوط حضرت آدم(ع) تا ظهور امام زمان(عج) را اجرا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری تئاتر میدانی فرهنگی «فصل شیدایی» در رشت خبر داد و اظهار کرد: این تئاتر از هبوط حضرت آدم(ع) تا ظهور امام زمان(عج) را مقابل دیدگان مردم اجرا می کند.

وی با بیان اینکه تئاتر «فصل شیدایی» به مدت 10 روز از 24 شهریور لغایت 2 مهر 95 اجرا می شود، افزود: محل اجرای این نمایش که به کارگردانی سعید اسماعیلی و با استفاده از هنرمندان بومی استان اجرا می شود، وافع در دهکده مقاومت رشت است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به حضور 140 هنرور در این تئاتر، تصریح کرد: بعد از کنگره هشت هزار شهید گیلان، تئاتر «فصل شیدایی» بزرگترین فعالیت فرهنگی و هنری در راستای تحقق مبارزه و مقابله فرهنگی با جنگ نرم در استان است که اجرا می شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان از اجرای پیوست نهضت جنگل در این تئاتر خبر داد و خاطرنشان کرد: بهره گیری از ابزار هنر در راستای دفاع از اسلام و گسترش انقلاب اسلامی ضروری است.

captcha