واقعه غدیر برای سومین سال در ریگان بازخوانی می‌شود
کد خبر: 3527827
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

واقعه غدیر برای سومین سال در ریگان بازخوانی می‌شود

گروه اندیشه: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان گفت: بازخوانی واقعه غدیر خم برای سومین سال در بلندترین تپه‌های شنی جهان در ریگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام منصور نعمتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان دیروز یکشنبه، 14 شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نزدیکی عید بزرگ غدیر گفت: بازخوانی واقعه غدیر خم برای سومین سال در بلندترین تپه‌های شنی جهان در ریگان برگزار می‌شود.
وی افزود: به دلیل استقبال خوب مردم شهرستان ریگان از بازخوانی واقعه غدیر این برنامه برای سومین سال در این شهرستان اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام نعمتی بیان کرد: برای سومین سال بازخوانی واقعه غدیر در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در روز عید غدیرخم با حضور بیش از 200 هنرمند برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان عنوان کرد: تمام اقدامات برای این برنامه در شهرستان ریگان در حال فراهم شدن است و این برنامه به همت ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان، کانون بسیج هنرمندان و هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
نعمتی افزود: هدف ما از این بازخوانی معرفی سیره اهل بیت(ع) و گسترش معارف و اهداف پیامبر اکرم اسلام(ص) به نسل‌های جوان و نسل‌های آینده است.
وی تأکید کرد: با تبلیغاتی که در روستاهای شهرستان ریگان انجام می‌شود، ضمن حضور روستاییان شهرستان ریگان از سایر شهرستان‌های استان کرمان از این بازخوانی بازدید می‌کنند.
captcha