«فصل شیدایی» میزبان 10 هزار نفر در گیلان است
کد خبر: 3528087
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
هر شب؛

«فصل شیدایی» میزبان 10 هزار نفر در گیلان است

گروه اجتماعی:‌ دبیر اجرایی نمایش «فصل شیدایی» با بیان اینکه نمایش مذکور میزبان 10 هزار نفر در هر شب خواهد بود، گفت: علاقمندان برای دیدن نمایش «فصل شیدایی» در رشت می توانند بلیط را به صورت رایگان دریافت نمایند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، مجید رحمانی، دبیر اجرایی نمایش «فصل شیدایی» در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هنر و رسانه مهمترین ابزار در جنگ نرم است، اظهار کرد: غالب هنرهای نمایشی از ابزار وارداتی غرب است که به ترویج فرهنگ غربی می پردازد.

وی با بیان اینکه نمایش «فصل شیدایی» میزبان 10 هزار نفر در هر شب خواهد بود، گفت: نمایش فرهنگی فصل شیدایی بمدت 10 شب در دهکده مقاومت گیلان اجرا خواهد شد.

دبیر اجرایی نمایش «فصل شیدایی» با بیان اینکه این نمایش در هر استانی دارای چند بخش بومی است، افزود: در گیلان علاوه بر بخش‌های اصلی، نهضت جنگل، انقلاب اسلامی و عملیات کربلای 5 به شیوه‌ایی جذاب برای مردم ارائه می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه در این همایش هزار نفر از عوامل اجرایی نقش‌آفرینی دارند یادآور شد: این نمایش با هنروری 140 نفر از نیروهای بومی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشی شامل صحنه‌هایی از خلقت آفرینش انسان، دوران جاهليت، مباهله، غدیرخم، واقعه عاشورا، رزمایش دفاع مقدس، عملیات کربلای 5، فرقه‌ها و تکفیری‌ها و در نهایت با بحث ظهور به پایان خواهد رسيد.

دبیر اجرایی نمایش «فصل شیدایی» گفت: این نمایش برای 2 ساعت به اجرا در خواهد آمد و 20 کمیته مقدمات لازم برای برگزاری این نمایش را در استان فراهم خواهند آورد.

رحمانی با بیان اینکه مبلغ بلیط برای هر نفر 40 هزار تومان است، تصریح کرد: با حمایت‌های صورت گرفته بلیط این نمایش بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند بلیط این نمایش را از سایت www.seraj8.ir  تهیه کنند.

دبیر اجرایی نمایش «فصل شیدایی» در گیلان افزود: همچنین چهار ایستگاه در خیابان علم‌الهدی، میدان شهرداری(پیاده راه فرهنگی)، شهرک گلسار و پارک شهر برای تهیه بلیط برپا شده است.

captcha