فردا؛ اختتامیه شانزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های آجا
کد خبر: 3528391
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

فردا؛ اختتامیه شانزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های آجا

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین‌ اختتامیه شانزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های آجا، 17 شهریورماه در سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های آجا، فردا، 17 شهریورماه، ساعت 9 صبح با حضور مسئولان کشوری و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه ارتش ج.ا.ا در سالن اجتماعات سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
این مراسم با تلاوت رتبه نخست بخش دانشجویان که بالاترین نمره را در مقطع بالای 15 سال کسب کرده است، آغاز می‌شود و در ادامه حسن‌آبادی از کارکنان ارتش به اجرای برنامه می‌پردازد. در ادامه کلیپی در خصوص روند برپایی این دوره از مسابقات به سمع و نظر حاضران در سالن می‌رسد.
سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و حجت‌الاسلام صالحی‌نسب، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش که به ارائه گزارشی درباره مسابقات می‌پردازد، خواهد بود و در پایان نیز از سه رتبه‌ برتر هر رشته با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل به عمل می‌آید.
یادآور می‌شود، آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، چهارشنبه، 17 شهریورماه در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش واقع در میدان سبلان، خیابان شهید قدوسی، سه راهی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.
captcha