همایش ملی اخلاق علم و اخلاق علم حرفه‌ای در مکتب علامه طباطبایی(ره)
کد خبر: 3528767
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
مرکز مطالعات علم و دین دانشگاه صنعتی سهند برگزار می‌کند؛

همایش ملی اخلاق علم و اخلاق علم حرفه‌ای در مکتب علامه طباطبایی(ره)

گروه دانشگاه: مرکز مطالعات علم و دین دانشگاه صنعتی سهند همایشی را با عنوان «همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه‌ای در مکتب علامه طباطبایی(ره)» در بزرگداشت مقام علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، «همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه‌ای در مکتب علامه طباطبایی(ره)» به همت مرکز مطالعات علم و دین دانشگاه صنعتی سهند به منظور بزرگداشت مقام علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌شود.
محور اول این همایش تحت عنوان «اخلاق علم»، به مبحث‌هایی از جمله «معنا و مفهوم اخلاق»، «اصول و مبانی اخلاق علم»، «نقش اخلاق علم در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی» و «اخلاق علم اسلامی و سکولار» و محور دوم این همایش با عنوان «اخلاق حرفه‌ای» که به مبحث‌هایی از جمله، «اخلاق نقد و آزاد اندیشی»، «جایگاه نقد در نظام آموزشی و پژوهشی»، «اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه‌های اسلامی و سکولار»، شاخصه‌های اخلاقی استاد و شاگرد در سیره علامه طباطبایی(ره) خواهد بود.
این همایش در روز‌های 19 و 20 آبان‌ماه سال جاری در تبریز با سخنرانی آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، آیت‌الله احمد احمدی، آیت‌الله سید‌هادی خسروشاهی، غلامحسین ابراهیمی دینانی و مهدی گلشنی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ 15 مهرماه  به نشانی info@elmvadin1395.ir    ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با 04133459009 تماس بگیرند.


captcha