اهمیت تبلیغات محیطی در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر
کد خبر: 3529956
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
حجت‌الاسلام براتی تأکید کرد:

اهمیت تبلیغات محیطی در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر

گروه اجتماعی: مشاور شهردار رشت با تأکید بر اهمیت تبلیغات محیطی با استفاده از ناوگان عمومی درون‌شهری در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، گفت: شهرداری رشت در راستای تبلیغات محیطی گام‌های مثمری بردارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد براتی، مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری رشت امروز، 23 شهریور در نشست با مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری که در راستای هم‌اندیشی و هم‌افزایی در زمینه بهره‌برداری از ناوگان عمومی شهری جهت تبلیغات محیطی برگزار شد، اظهار کرد: با مدیریت جدید شهرداری رشت ضمن ایجاد فضای اعتقادی و صمیمی در مجموعه شهرداری، شاهد موففیت‌های پی در پی و توفیقات روزافزون در عمل به آموزه‌های دینی می‌باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت تبلیغات محیطی با استفاده از ناوگان عمومی درون‌شهری در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: شهرداری رشت با تکیه بر تفکر دینی و مذهبی و روحیه انقلابی مدیران زیرمجموعه‌های خود توانسته در استفاده بهینه از ناوگان عمومی درون‌شهری در راستای تبلیغات محیطی گام‌های مثمرثمری بردارد.

شیرزاد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری رشت نیز در ادامه، با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در استانداردسازی و نوسازی ناوگان عمومی درون‌شهری رشت، عنوان کرد: پیام‌های معنوی و تبلیغات دینی در زمینه اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر زمانی تاثیرگذار خواهد بود که با ورود اثباتی اسباب رضایتمندی شهروند را در چارچوب خدمات فراهم نماییم.

وی ارائه خدمات متناسب با حقوق شهروندی را مهم‌ترین اصل در تاثیرگذاری پیام‌های تبلیغاتی برشمرد و گفت: از آنجایی که رعایت اخلاق هدف‌گذاری اصلی دین مبین اسلام است لذا ما می‌توانیم با داشتن رفتار خوب، لسان دلنشین و رعایت احترام به شهروندان کمک شایان توجه‌ای در ایجاد آرامش روانی جامعه داشته باشیم.

مرتضی شریفی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری  رشت نیز در پایان، با اشاره به تاکید موکد دین مبین اسلام به رعایت امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: هر قدر ما از معنویات و ارزش‌های اخلاقی فاصله داشته باشیم دچار مشکلات عدیده‌ای نیز در امورات روزمره خود خواهیم شد.

وی پرهیز از هرگونه اتلاف وقت که منجر به نارضایتی شهروندان شود را مهم‌ترین منکر جاری شده در سازمان تحت مدیریت خود برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه مباحث اخلاقی در جامعه کنونی حالتی شعارگونه به خود گرفته و بر این اساس شایسته است تا برای نهادینه کردن این مباحث در جامعه برنامه‌ریزی‌های منسجم و کاربردی داشته باشیم.

شریفی عامل بودن مدیران در معروفات و منکرات الهی را اصلی‌ترین مسئله در نهادینه کردن مباحث اخلاقی در جامعه برشمرد و گفت: در شرایط کنونی باید ضمن حفظ مبانی دین مبین اسلام است از پنجره‌ای نو و با گفتمانی جدیدتر که به ذائقه جوان امروزی خوش نشیند به بیان مسائل دینی پرداخت.

captcha