«فصل شیدایی» خلاقیتی ویژه در آستانه برگزاری هفته دفاع مقدس است
کد خبر: 3529986
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

«فصل شیدایی» خلاقیتی ویژه در آستانه برگزاری هفته دفاع مقدس است

گروه اجتماعی: رئیس ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان با تأکید بر اینکه امسال ابتکار و خلاقیتی ویژه در آستانه برگزاری هفته دفاع مقدس در استان رخ داده است، ادامه داد: نمایش بزرگ فصل شیدایی از ۲۴ شهریور تا ۲ مهرماه به مدت ۱۰ شب برگزار می‌شود.

سرهنگ ابراهیم جوادی، رئیس ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل، در گرامیداشت دوران پر افتخار دفاع مقدس، امسال با شعار «ما آماده‌ایم» در صحنه خواهیم بود و پیروزی‌های بزرگ فرزندان غیور این ملت را بازسازی و تشریح خواهیم کرد.

وی افزود: در تمامی برنامه‌های طراحی شده،حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،ترویج ولایت‌مداری،روحیه ایثار و مقاومت و جهاد،خودباوری دینی و ملی را در دستور کار قرار داده‌ایم و بنا داریم با نگاهی نو و موثر، این اهداف را دنبال کنیم.

رییس ستاد کنگره از برپایی نمایشگاه‌ها،رژه‌های نیروهای مسلح، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر به عنوان بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس نام برد و تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و برنامه‌های حلقات صالحین، برگزاری شب‌های شعر و خاطره دفاع مقدس، تولیدات وبلاگی و غنی سازی سایت‌ها با مضامین همسوی ایثار و جهاد و نواختن زنگ مقاومت همزمان با شروع سال تحصیلی در مدارس از دیگر برنامه‌های استانی هفته دفاع مقدس در گیلان است.

جوادی با تاکید بر اینکه امسال ابتکار و خلاقیتی ویژه در آستانه برگزاری هفته دفاع مقدس در استان رخ داده است، ادامه داد: نمایش بزرگ فصل شیدایی از ۲۴ شهریور لغایت۲ مهرماه به مدت ۱۰ شب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه خواهد بود یادآور شد: یکی از سکانس‌های آن به بازسازی عملیات افتخار آفرین کربلای ۵ خواهد پرداخت.در این راستا مردم استان می‌توانند برای دیدن این نمایش در تاریخ‌های یاد شده از ساعت ۱۸ الی ۲۴ به دهکده مقاومت واقع در کیلومتر ۴جاده تهران مراجعه فرمایند.

جوادی در پایان عنوان کرد: برای هر روز از هفته دفاع برنامه‌های خاصی تدوین شده که در موقع مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

captcha