اسامی هیئت داوران دهمین مسابقات دارالقرآن‌ امام علی(ع) در بخش بانوان
کد خبر: 3530301
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

اسامی هیئت داوران دهمین مسابقات دارالقرآن‌ امام علی(ع) در بخش بانوان

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی هیئت داوران دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از شنبه، 27 شهریورماه، ساعت 8:30 در بخش بانوان و با حضور پنج هزار و 200 نفر از بانوان سراسر کشور در هفت رشته حفظ کل و حفظ در اجزاء 20، 10، 5 و 2 و قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
این دوره از مسابقات در بخش بانوان را الهام منگلی، راضیه احمدی در صحت حفظ، حیدری در بخش وقف و ابتدا، کاتب در بخش تجوید، صحاف در بخش لحن و نسرین نافذ کلام در بخش صوت در رشته حفظ کل عهده‌دار است.
براساس این گزارش در رشته حفظ 20 جزء نیز داورانی چون غصون مسلمی در بخش صحت حفظ، بابایی در بخش وقف و ابتدا، نیاورانی در بخش تجوید، صحاف در بخش صوت و شیما چنگی در لحن قضاوت می‌کنند.
در رشته حفظ 10 جزء نیز سرمدی در بخش صحت حفظ، دیانی در بخش وقف و ابتدا، الماسی در بخش تجوید و بهاری در بخش صوت ولحن و در رشته حفظ 10 جزء نیز زهرا صریحی‌نژاد در بخش صحت حفظ، مسجدی در بخش وقف و ابتدا، پروین امیرآبادی در بخش تجوید و مقدسی در بخش صوت لحن داوری می‌کنند.
در رشته حفظ پنج جزء نیز هیئت داوران متشکل از دو تیم چون شهرداری و نجمه شبانی‌قهرودی در بخش صحت حفظ، گلفام و کریمی در بخش وقف و ابتدا، فاطمه شیرازی و شریفی در بخش تجوید و جعفرزاده و هدی صحاف در بخش صوت ولحن عهده‌دار است.
همچنین در رشته حفظ دو جزء نیز حسینی‌فرد و زهرا محمدی در بخش صحت حفظ، فریبا مهری و ادیب‌زاده در بخش وقف و ابتدا، حسنی در بخش تجوید و نایبی و منیره شریفی در بخش صوت ولحن تیم داوران را تشکیل داده‌اند.
بنا براین گزارش در رشته قرائت ترتیل وتحقیق نیز راضیه جمالی در بخش لحن، زینب آقایی در بخش صوت و نظری در بخش تجوید و خان‌بابا در بخش وقف و ابتدا است.
captcha