«فصل شیدایی»؛ نمایش دغدغه فعلی جامعه در حوزه مسائل دینی و اجتماعی
کد خبر: 3530338
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

«فصل شیدایی»؛ نمایش دغدغه فعلی جامعه در حوزه مسائل دینی و اجتماعی

گروه اجتماعی: دستیار اول کارگردان نمایش «فصل شیدایی» در گیلان با بیان اینکه نمایش مذکور دغدغه فعلی جامعه در حوزه مسائل دینی و اجتماعی را به تصویر کشیده است، گفت: نمایش درباره شعائر دینی و مسائل اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حسن بذرا، دستیار اول کارگردان نمایش فرهنگی «فصل شیدایی» در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی شامل 11 بخش است، اظهار کرد: برای هر نفر بازیگر 100 ساعت زمان گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه تیم نمايشي بمدت ده روز در گیلان در حال تمرین هستند، گفت: بخش عمده ای از نمایش بر عهده هنروران بومی است.

دستیار اول کارگردان نمایش فصل شیدایی ادامه داد: نمایش فصل شیدایی نشات گرفته از کار گروهی و جمعی است و همچنین در این نمایش از سربازان نیز استفاده شده است.

بذرا با بیان اینکه مجموعه فصل شیدایی دارای هفت دستیار کارگردان است، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت ها برای 11 بخش نمایش فصل شیدایی یک هفته زمان تمرین است.

وی با بیان اینکه فصل شیدایی دغدغه فعلی جامعه در حوزه مسائل دینی و اجتماعی را به تصویر کشیده است، یادآور شد: این نمایش درباره شعائر دینی و مسائل اجتماعی است.

captcha