اسامی برترین‌های مسابقات قرآن قوه قضائیه
کد خبر: 3530634
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

اسامی برترین‌های مسابقات قرآن قوه قضائیه

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن قوه قضائیه در سطح استان تهران برای شناسایی نفرات برتر و اعزام به مسابقات کشوری اعلام شد.

مهدی داودی‌نسب،‌ مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه در سطح استان تهران روز ۲۴ شهریورماه در محل مجتمع قضائی امام خمینی(ره) (کاخ دادگستری)‌ تهران برگزار ‌شد.

مسئول امور قرآنی معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران در ادامه با بیان اینکه در این مرحله، نفرات اول و دوم تمامی رشته‌ها و نیز پنج نفر اول رشته مفاهیم به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه پیدا کردند،‌ اظهار کرد: نزدیک به هشتاد نفر از نفرات برگزیده مرحله شهرستانی در این مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند.

داودی‌نسب با اشاره به اینکه مرحله منطقه‌ای این مسابقات طی آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: در پایان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن قوه قضائیه در استان تهران، بنا به نظر هیئت داوران در رشته ترتیل، سعید جنابزاده، یاسر دانیالی و ابوالفضل خورشیدی به عنوان نفرات اول تا سوم مشخص شدند.

مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران اظهار کرد: همچنین، در رشته تحقیق این مسابقات قرآنی نیز حمید رحیمی، حامد اشرفی و بهرام بهرامی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین، در رشته حفظ آقایان نیز مهدی رمضانی(حفظ کل)، هادی اسلامی(حفظ 20 جزء)، محمدابراهیم پیرعباسی(حفظ 15 جزء)، صفر مقدسی و محمد عابدی(حفظ پنج جزء) به عنوان نفرات برتر به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه پیدا کردند.

داودی نسب در ادامه افزود: نفرات برتر این مرحله از مسابقات برای آماده‌سازی جهت شرکت در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن قوه قضائیه در اردویی که در مشهد مقدس تدارک دیده شده است، شرکت خواهند کرد.

یادآور می‌شود، مسابقات قرآن قوه قضائیه در کل کشور در پنج منطقه برگزار می‌شود که استان تهران به همراه شش استان البرز، سمنان، زنجان، قزوین، قم و مرکزی در منطقه سه کشوری قرار دارند.

captcha