تیراندازی در کانون اصلاح تربیت یاسوج 4 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: 3530732
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

تیراندازی در کانون اصلاح تربیت یاسوج 4 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شب گذشته یکی از سربازان کانون اصلاح تربیت یاسوج در اقدامی جنون آمیز با اسلحه گرم در آسایشگاه سه سرباز هم خدمتی خود را به گلوله بست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، 27 شهریورماه اظهار کرد: شب گذشته یکی از سربازان کانون اصلاح تربیت یاسوج در اقدامی جنون آمیز با اسلحه گرم در آسایشگاه سه سرباز هم خدمتی خود را به گلوله بست، ضمن اینکه سرباز مهاجم در پایان نیز با شلیک گلوله به سر خود به زندگی‌اش پایان داد.
 وی در این رابطه افزود: این سرباز به نام آ.پ متولد شهرستان گچساران است که برای گذراندن دوره سربازی خود در کانون اصلاح تربیت یاسوج خدمت می‌کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اثر این تیراندازی سه سرباز به نام‌های حامد آهون، حسین یزدان‌پناه و افشین کمالی ساکن شهرستان بویراحمد کشته و دو سرباز دیگر نیز مصدوم شدند.
محمدی با بیان اینکه هنوز علت و انگیزه این حادثه مشخص نیست، تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط در حال بررسی جزئیات برای مشخص شدن علت این حادثه هستند و اقدامات لازم در این باره تا مشخص شدن نتیجه ادامه دارد.
همچنین مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: کانون اصلاح و تربیت زیر نظر سازمان زندان‌های قوه قضاییه است و ربطی به نیروی انتظامی ندارند.
علی عباس فلاحتی مطلق، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تایید این خبر در این رابطه افزود: این سربازان مربوط به حوزه سازمان زندان‌هاست.
وی با بیان اینکه نمی توانم در این خصوص صحبت کنم، اضافه کرد: این حادثه هنوز مشخص نیست و مبهم است البته در حال بررسی و تحقیقات است.
یادآور می‌شود، جمعه شب 26 شهریورماه یکی از سربازان کانون اصلاح و تربیت یاسوج مستقر در منطقه مادوان در 10 کیلومتری این شهر با اسلحه خود سه تن دیگر از سربازان کانون را به رگبار بست و در آخر با شلیک گلوله به زندگی خود نیز پایان داد. هنوز از انگیزه ضارب اطلاعی در دست نیست.
ادامه دارد...
عیسی فتحی
captcha