ویژگی‌ فعالیت‌های اقتصادی حضرت علی(ع) بررسی می‌شود
کد خبر: 3531476
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
به مناسبت عید غدیر؛

ویژگی‌ فعالیت‌های اقتصادی حضرت علی(ع) بررسی می‌شود

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد، فردا سه‌شنبه 30 شهریورماه در ویژه‌برنامه «نود و هشتی‌ها»، به مناسبت عید سعید غدیر خم، به بررسی سیره اقتصادی حضرت علی(ع) می‌پردازد.

مژگان جعفرقلی‌زاده، مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی‌فر، کارشناس مذهبی، در برنامه فردا مطالبی در خصوص ویژگی‌های جانشین از دیدگاه اسلام بیان خواهد کرد.
وی ادامه داد: خصوصیات جانشین در قرآن و روایات و همچنین ویژگی‌های فعالیت‌های اقتصادی حضرت علی(ع) از جمله محور‌های موضوعی این برنامه خواهند بود.
جعفرقلی‌زاده یادآور شد: برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار، شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 17 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.



جایگاه ولایت در اعتقادات اسلامی و تأثیر آن در توسعه عدالت
مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، همچنین از بررسی جایگاه ولایت در اعتقادات اسلامی خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد، فردا سه‌شنبه، 30 شهریورماه به مناسبت عید سعید غدیر خم به موضوع جایگاه ولایت در اعتقادات اسلامی خواهد پرداخت.
وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین آقا خدایی، کارشناس مذهبی در برنامه فردا نگاهی به جایگاه ولایت در اعتقادات اسلامی و تأثیر پذیرش ولایت حضرت علی(ع) در ایجاد حکومت مبتنی بر عدل خواهد انداخت.
جعفرقلی‌زاده خاطرنشان کرد: برنامه «روز از نو» با هدف تنوع اطلاع‌رسانی و نشاط همگانی، کاری از گروه کشاورزی رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه، شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 6:30 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.   
بررسی خودباوری در تولید محصولات دفاعی و دستیابی و به استقلال اقتصادی
مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد افزود: رادیو اقتصاد، روز چهارشنبه 31 شهریورماه در برنامه «نود و هشتی‌ها»، به سراغ موضوع دفاع مقدس و خودباوری در تولید محصولات دفاعی می‌رود.
وی افزود: سردار عبداللهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در این برنامه در رابطه با تأثیر دفاع مقدس بر توانمندی و نوآوری‌های صنعت علمی و دفاعی کشور صحبت می‌کند.
مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد ادامه داد:‌ استفاده از آموزه‌های دفاع مقدس برای دستیابی به استقلال اقتصادی، دیگر موضوعی است که دربرنامه مطرح می‌شود.
جعفرقلی‌زاده ادامه داد:‌در طول برنامه موضوعات پیغام وقت شناسی در شروع جلسات به حاضرین و همچنین نحوه برخورد با مشتریان ناراضی به سمع شنوندگان خواهند رسید.
وی در پایان گفت: برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار، شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 17 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
captcha