پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی به نهمین اجلاس سالانه غدیر
کد خبر: 3531718
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی به نهمین اجلاس سالانه غدیر

گروه اندیشه: آیت‌‌الله صافی گلپایگانی در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم از زحمات برگزار کنندگان این اجلاس قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی شب گذشته، 30 شهریورماه همزمان با عید غدیر پیامی به اجلاس سالانه غدیر در مشهد ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است:
الحمدلله الذی جعل الکلام دینه و تمام نعمته بولایه علی‌ابن‌‌ابی‌طالب(ع)
آنجا که فرشتگان مقرب با شور و شادی بزرگترین جشن آفرینش را به پا می‌کنند و پیامبران الهی افتخار میزبانی از کروبیان را برعهده دارند و با مائده‌های گسترده ربانی پذیرای انفاس طیبه روحانی هستند، حال و هوای جشن غدیر، روشنگر مقدس‌ترین اجتماع بهترین‌های خلقت است و اگر بگوییم که پرتویی از این عظمت در جشن نورانی شما غدیریان در روشنایی است، راه دوری نرفته‌ایم و حقیقت را گفته‌ایم.
سلام خدا بر عیدالله الاکبر و بر بزرگترین پایگاه توحید و راه نجات بشریت و سرچشمه اقیانوس‌های بیکران حیات یعنی برکه تفتیده غدیر خم، سوزاننده‌ترین دل‌ها و جوشان‌ترین آتشفشان هستی و سلام خدا و فرشتگان بر پیامبر رحمت حضرت محمدابن عبدالله(ص) و بر نفس نفیس او باب علم نبی و صاحب اصلی غدیر حضرت امیرمؤمنان علی(ع) و اولاده الطیبین الطاهرین.
سلام بر شما غدیریان که با همت خود این جشن عظیم و مقدس را همه ساله برگزار و قلب قطب عالم امکان، حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) را خشنود می‌کنید و آفرین بر ایمان و اخلاص شما و آفرین بر رشد فکری و شعور دینی و احساسات تابناک ملکوتی شما که همه زندگی شما از حب علی(ع) است.
حقیر افتخار دارم مراتب چاکری خود را به شما نوکران و خادمان درگاه ملکوتی این همایش باشکوه که در جوار حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود، اعلام کنم و از همه حاضران در این محفل پرفیض التماس دعای خیر دارم.
از خدای متعال می‌خواهم تا از الطاف حضرت صاحب‌الزمان(ع) همیشه بهره‌مند باشید و با اقامه مراسمات مذهبی و حفظ شعائر دینی و امر به معروف و نهی از منکر زینت همیشگی تشیع باشید.
وَاَلسَّلامُ عَلَیكُمْ وَ رَحْمَةُ اللّهِ وَ بَرَكاتُهُ
عید غدیر 1437 هجری قمری
لطف‌الله صافی گلپایگانی
captcha