آروزی امیررضا برآورده شد/همدلی میان مردم ما زیباست
کد خبر: 3531932
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

آروزی امیررضا برآورده شد/همدلی میان مردم ما زیباست

گروه اجتماعی: امیررضا نوجوان 11 ساله مبتلا به بیماری سرطان که آرزو داشت با «جناب خان» دیدار کند، به آرزویش رسید.

هدی رشیدی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری پنجمین فصل قشنگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: در ادامه برنامه تحقق آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان، امیررضا که آرزو داشت «جناب خان» را از نزدیک ببیند، به آرزویش رسید.

وی در خصوص برنامه برآورده کردن آرزوی این نوجوان 11 ساله گفت: از دو ماه و نیم گذشته مکاتبه ما با شبکه نسیم و برنامه خندوانه آغاز شد و علی‌رغم قول مساعد مسئولان برنامه در آغاز، عملا اتفاقی نیفتاد. پیگیری‌ها ادامه یافت و هر روز تحقق این آرزو دنبال می‌شد، با افرادی که توانایی تحقق این آرزو را داشتند، صحبت کردیم تا زمینه حضور امیررضا در برنامه خندوانه فراهم شود.

رشیدی ادامه داد: در همین راستا یکی از اعضای گروه خیریه همیاران بی‌نام در یکی از شبکه‌های مجازی از طریق صفحه «اهواز اسکای» کمپین آرزوی امیررضا را تشکیل داد و خوشبختانه اثرگذار بود و پس از مدت کوتاهی رامبد جوان و محمد بحرانی به ما پاسخ و قول مساعد دادند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری پنجمین فصل قشنگ افزود: پس از آن با کمک و پیگیری دو خیر(دکتر جاسب و دکتر قائدی) 4 نفر از بچه‌های مبتلا که یکی از آنها امیررضا بود یکشنبه 28 شهریور در برنامه خندوانه شرکت کردند. این برنامه هفتم مهرماه پخش می‌شود.

وی با اشاره به خوشحالی امیررضا از حضور در این برنامه گفت: این برنامه تأثیر بسیار خوبی بر روحیه امیررضا گذاشت و او بسیار خوشحال است. این اتفاق برای ما و اعضای همیاران بی‌نام یک نقطه قوت است. خوشحالم از اینکه یک سری بیداری‌ها در میان مردم اتفاق افتاده است و بیشتر از این خوشحالم که مردم ما، مردمی بااحساس هستند، قلب‌شان در دستانشان است و به محض اینکه این قلب به تپش بیفتد، جریان بیداری شکل می‌گیرد، فرهنگ کار گروهی در حال شکل‌گرفتن است و این زیبا است.

رشیدی با اشاره به محقق نشدن آرزوی هدی که دوست داشت گرافیست معروفی شود، گفت: شاید روش ما در جلب همکاری هنرمندان اشتباه بود و اگر هنرمندان به درستی توجیه می‌شدند در برآورده کردن آروزی هدی شرکت می‌کردند.

رشیدی در پایان اعلام کرد: علاوه بر این، عروسک «جناب خان» 5 مهرماه به اهواز می‌آید و 15 کودک مبتلا به سرطان از نزدیک او را می‌بینند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۹
0
0
درود بر ایرانی پاکدل و نیکوکار
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۹
0
0
من و مادرم بی اختیار گریه کردیم من هم خواهرم را به دلیل بیماری از دست دادم و دیدن هر بیماری سخت ازارم میده .از اعماق وجودم از خدا میخوام همه بیمارها سلامتی شون به دست بیارن.آمین
طيبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۰
0
0
ممنون از برنامه خوب خندوانه و درود بر قلب پاك و بااحساس ايراني
برنامه ديشب در عين شاديش خيلي غمگين بود انشاله امير رضا و همه ي اونايي كه با بيماري سرطان دست و پنجه نرم مي كنند شفا پيدا كنند و ماها بيشتر شكرگذار سلامتي كه داريم باشيم
captcha