اقدام جدید احمد ابوالقاسمی برای پر کردن یک خلأ آموزشی در هنر تلاوت قرآن کریم
کد خبر: 3531952
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

اقدام جدید احمد ابوالقاسمی برای پر کردن یک خلأ آموزشی در هنر تلاوت قرآن کریم

قاری و مدرس ممتاز هنر تلاوت قرآن کریم در ادامه فعالیت‌های آموزشی خود درصدد پر کردن یک خلأ آموزشی در هنر تلاوت قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تسنیم نوشت: احمد ابوالقاسمی قاری و مدرس ممتاز هنر تلاوت قرآن کریم در جدیدترین اقدام خود در رابطه با اصلاح شیوه آموزش تلاوت تحقیق قرآن کریم، آموزش قرائت ترتیل را طی روزهای آینده از رادیو قرآن آغاز خواهد کرد.
این برنامه شنبه‌ها از ساعت 20 تا 20:30 از رادیو قرآن به روی آنتن می‌رود.
ابوالقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه اگر کسی ترتیل خوان خوبی شود مقدمه بسیار مناسبی برای رشد او در تلاوت تحقیق قرآن کریم خواهد بود، افزود: با وجود اینکه اغلب اساتید به این موضوع معتقدند اما متاسفانه تاکنون کسی این اعتقاد را اجرایی نکرده است.
وی اقبال مردم نسبت به تلاوت ترتیل را بیش از تلاوت تحقیق دانست و در این رابطه افزود: تعداد بسیاری از مردم توانایی تلاوت ترتیل را در خودشان می‌بینند و به همین نسبت به دنبال آموختن تلاوت تحقیق نمی‌روند.
این قاری ممتاز قرآن کریم با اشاره به اینکه آموزش اصولی ترتیل قرآن کریم را یکی از وظایف زندگی خودم می‌دانم و جای این کار در آموزشهای مقدماتی تلاوت تحقیق قرآن کریم بسیار خالی است، گفت: در این دوره‌ آموزشی مطالبی همچون تحسین صوت، تکیه‌ها، معنا محور

captcha