آئین افتتاحیه مدارس قرآن نور در میبد برگزار شد
کد خبر: 3532057
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

آئین افتتاحیه مدارس قرآن نور در میبد برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آئین افتتاحیه مدارس قرآن نور وابسته به مؤسسه حضرت معصومه(س) در میبد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت معصومه(س)، آئین افتتاحیه و آغازین مدارس قرآن نور وابسته به این مؤسسه، صبح امروز، 31 شهریورماه برگزار شد.
این مدارس با همکاری و تلاش مؤسسه حضرت معصومه(س) و مرکز آموزشی و فرهنگی سراج با بیش از ۲۰سال سابقه و تجربه درخشان در برگزاری برنامه‌های آموزشی، تربیتی و دینی و پس از پیگیری‌های متعدد راه‌اندازی و افتتاح شد.
از جمله اهداف تأسیس این مدارس می‌توان به پرورش استعداد و توانایی‌های دانش‌آموزان در ابعاد چهارگانه جسمی، علمی، اخلاقی و آداب دینی و اجتماعی، تفکر خلاق و مهارت‌های اجتماعی، رشد شخصیت، خود باوری و حریت دانش‌آموزان و نهادینه کردن بینش، اخلاق و آداب اسلامی در میان دانش‌آموزان اشاره کرد.
گفتنی است؛ مدارس نور در سال جاری تحصیلی در سه نقطه شهرستان میبد راه‌اندازی شده است که از جمله آن دبستان غیردولتی دخترانه نورالبیان در بارجین، خیابان امام حسین، دارالقرآن امام حسین(ع)، دبستان غیردولتی دخترانه نورالسماء در یخدان، خیابان میرباقری، دارالقرآن غدیر و دبستان غیردولتی پسرانه نورالمهدی واقع در بلوار بسیج، روبروی فرمانداری، دارالقران حمزه علی(ع) است.
captcha