معرفی برنامه‌های گروه قاریان جهادی مؤسسه سروش جاودانه وحی
کد خبر: 3532583
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

معرفی برنامه‌های گروه قاریان جهادی مؤسسه سروش جاودانه وحی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برنامه‌های گروه قاریان و حافظان جهادی مؤسسه سروش جاودانه وحی مشهد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اردوی جهادی قرآن که با حضور برخی از قاریان و حافظان ممتاز از تاریخ 19 شهریورماه آغاز شد به مدت 12 روز ادامه داشت که این اردو از شهرستان قوچان خراسان رضوی شروع و به طرف شمال کشور و در انتها به استان آذربایجان شرقی پایان یافت.
در این اردو ۲۲ محفل انس با قرآن، دو جشن به مناسبت ولادت امام هادی(ع)، عید قربان و عید غدیر و همچنین 12 جلسه آموزش قرآن‌ کریم برگزار شد.
برپایی محافل انس با قرآن در پادگان‌های نیروی زمینی، نیروی هوایی و ارگان‌های دولتی و مؤسسات و مساجد، برپایی جشن‌های عیدانه در سالن های ورزشی استان، برپایی جلسات آموزشی در مساجد استان‌ها از جمله برنامه‌هایی بود که در حاشیه این اردو برگزار شد.
در برپایی محافل قرآنی، قاریان نوجوان کشوری مانند رضا فراستی، جوادایزانلو، محمد قربانی، محمد قربانی، علی خداپور، محمدرضا دربان  ملک، سیدامیرضا مهدیزاده و قاریان جوان ممتاز کشور، احسان سوختانلو، امیر محسنی، حامد اسماعیلی، علی سوختانلو، رضا برزگر و امیر رضا اسماعیلیان به تلاوت پرداختند.
در محافل قرآنی که در حاشیه این اردوی جهادی انجام گرفت، گروه تواشیح شمس‌الهدی به اجرای برنامه پرداخت و دیگر برنامه این گروه، دیدار با ائمه جمعه استان‌ها و مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی بود.
گفتنی است؛ اهداف این گروه قاریان نوجوان انس بیشتر با قرآن و درک و عمل به دستورات قرآن کریم است وهمچنین جذب مردمانی که دسترسی به قاریان ممتاز ندارند و در مناطق محروم و حاشیه شهرها زندگی می‌کنند.
یادآور می‌شود، از سوی حرم امام رضا(ع) سوغات و هدایایی به مسئولان قرآنی هر شهر با دست قاریان نوجوان جهادی اهداء شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی علیپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۶
0
0
احسنت به گروه جهادی
captcha