رقابت بانوان 40 کشور در مسابقات قرآن دبی/ «حنانه خلفی»؛ نماینده ایران
کد خبر: 3532761
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

رقابت بانوان 40 کشور در مسابقات قرآن دبی/ «حنانه خلفی»؛ نماینده ایران

گروه بین‌الملل: نشست مقدماتی بررسی آخرین هماهنگی‌ها برای برگزاری نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی حفظ قرآن بانوان در دبی برگزار و طی آن از آمادگی نمایندگان 40 کشور برای حضور در این مسابقات خبر داده شد.

رقابت بانوان 40 کشور در مسابقات قرآن دبی/ حنانه خلفی؛ نماینده ایران
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری الامارات الیوم، این نشست به همت کمیته برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در منطقه الممزر دبی و با هدف بررسی آخرین هماهنگی‌ها و آمادگی‌های لازم برای برگزاری این رقابت‌ها که در نوع خود نخستین است، برگزار شد.
ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی و رئیس ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی با حضور در این نشست، گفت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در امارات تحت عنوان رقابت‌های قرآنی «‌فاطمه بنت مبارک» از تاریخ 16 تا 28 آبان‌ماه در سالن کنفرانس فرهنگ و علوم دبی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نمایندگان 40 کشور برای مشارکت در این رقابت قرآنی دعوت امارات را پذیرفته‌اند، گفت: بسیاری از کشورهای اسلامی و اقلیت‌های مسلمان ساکن دیگر کشورها از زمان فراخوان، برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و حفظ کامل قرآن، سن زیر 25 سال و نیز داشتن ملیت کشوری که متسابق به نمایندگی از آن در این مسابقات حاضر شده‌، از شروط اصلی این رقابت‌ است.
بوملحه افزود: تمام ستادهای مربوط به مسابقه آماده برگزاری این رقابت هستند و قرار است این رقابت‌ها با برنامه‌های متنوع جانبی و نیز پوشش خبری گسترده همراه باشد.
گفتنی است، حنانه خلفی، نابغه قرآنی و حافظ کل خردسال کشورمان به‌عنوان نماینده ایران در این دوره رقابت‌ها عازم دبی خواهد شد.
حنانه خلفی رتبه اول حفظ در سی و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم را کسب کرده است. صوت زیبای او باعث شده تا برای اولین بار در کشور، تلاوت کل ترتیل قرآن او ضبط و توزیع شود.
captcha