کمک سه میلیارد ریالی مردم خیر البرز در جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 3533058
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

کمک سه میلیارد ریالی مردم خیر البرز در جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با بیان اینکه مردم خیر این استان سه میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها به نیازمندان کمک کردند، گفت: امسال 65 درصد از مجموع 21 میلیارد ریال بودجه فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز را نیکوکاران تأمین می‌کنند.

علی سالارکیا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، کمک‌های اهدایی بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.
وی افزود:جشن عاطفه‌ها همه ساله با هدف کمک به تامین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و در قالب آیین ملی برگزار می‌شود.
سالارکیا گفت: مبالغ اهدایی که تاکنون جمع‌آوری و توزیع شده مربوط به مرحله اول جشن است که با مشارکت مردم و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین برگزار شده است و کمک‌های مرحله دوم که روز پنجشنبه دهم مهرماه توسط دانش‌آموزان در مدارس اهدا می‌شود در زمان دیگری توزیع خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: بخشی از مبالغ پرداختی حامیان، به منظور تضمین آتیه ایتام، در یک حساب مشخص بنام یتیم پس‌انداز می‌شود تا در آینده به عنوان منبع مناسبی برای تامین هزینه‌های اشتغال، مسکن و ازدواج آنان قرار گیرد.
سالارکیا یادآورشد: بیش از پنج هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد در البرز از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد، بهره‌مند هستند.
وی تصریح کرد: نیکوکاران و خیران همواره و در طول سال می‌توانند علاوه بر مساعدت‌های نقدی، حمایت‌های غیر نقدی در زمینه تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک ‌های درمانی و مساعدت‌های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه محرومان را نیز عهده دار شوند.
مدیرکل کمیته امداد البرز تصریح کرد: مردم نوعدوست البرز در صورت تمایل می‌توانند با حضور در دفاتر این نهاد در شهرهای کرج، فردیس، کمالشهر، مهرشهر، اشتهارد، نظرآباد، ساوجبلاغ، چهارباغ، طالقان، ماهدشت و محمدشهر در این طرح‌ها ثبت نام کنند.
این مسئول در پایان گفت: امسال 65 درصد از مجموع 21 میلیارد ریال بودجه فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز را نیکوکاران تامین می‌کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۳
0
0
مشارکت در کارهای خیر و کمک کردن به همنوع از کارهای خوب و موثر است
captcha