«ولایتمداری» لازمه مقابله با عفت‌زدایی و دین‌ستیزی است
کد خبر: 3533110
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
حجت‌الاسلام اسم‌حسینی:

«ولایتمداری» لازمه مقابله با عفت‌زدایی و دین‌ستیزی است

گروه اجتماعی: رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان غربی گفت: دشمن درصدد است تا با عفت‌زدایی و دین‌ستیزی از جامعه، اقتدار ما را خدشه‌دار کند که توان مدیریتی بالا و ولایتمداری لازمه جلوگیری از این امر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان روز گذشته در مراسم افتتاح یادمان شهدا که در محوطه ستاد دانشگاه  علوم پزشکی ارومیه برگزار شد با بیان اینکه اقتدار و عظمت کنونی نظام را مدیون شهدای 8 سال دفاع مقدس هستیم گفت: اعتبار خدمتگزاران نظام به برکت روحیه بسیجی و جهادگری آنها است.
وی ادامه داد: پایگاه اصلی این دستاوردها ولی فقیه و پیروی از ولی فقیه بوده که امروز انسجام و وحدت پایدار بر جامعه حاکم شده است.
حجت‌الاسلام اسم‌حسینی با اشاره به اینکه موفقیت و اعتبار خدمت گزاران نظام به برکت روحیه بسیجی و جهادگری آن ها است گفت: نیروهای مسلح و مردم ما در طول جنگ با پشتیبانی از ولی فقیه و روحیه جهادی و قرب الهی بود که توانستند بر باطل پیروز شوند.

وی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: در جامعه کنونی باید به تخصص گرایی در زمینه های مختلف و خلاقیت و نوآوری در تمام عرصه ها توجه داشته باشیم .

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی تمام امکانات برای تحول گرایی مهیا شده و یک عزم و توان مدیریتی نیاز است تا شاهد رشد روز افزون کشور در عرصه های مختلف باشیم.

captcha