مدیران با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند
کد خبر: 3533115
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

مدیران با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند

گروه سیاسی: فرماندار نظرآباد گفت: مدیرانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول به خدمت هستند، باید روحیه بسیجی و جهادی داشته باشند.

حجت‌الله صادقی، فرماندار نظرآباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: در دوران ستم‌‌شاهی ملت ایران سختی‌های بسیاری را به دلیل استقرار یک حکومت ضد مردمی و سرسپرده قدرت‌های زورگوی غربی تحمل می‌کردند.
وی افزود: از سوی دیگر مردم ما افرادی مومن، مسلمان و ولایت‌مدار هستند و نمی‌توانستند شاهد حکومت افرادی باشند که هیچ تلاشی برای اجرای احکام دینی ندارند.
عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان نظرآباد تصریح کرد: در این شرایط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرچم قیام علیه حکومت سرسپرده طاغوت را برافراشتند و ملت ایران به صورت یک پارچه به ندای استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی امام خمینی (ره) لبیک گفتند.
صادقی گفت: غربی‌ها و استکبار جهانی که تمام منافع نامشروع خود در ایران و حتی منطقه خاورمیانه و جهان اسلام را در خطر می‌دیدند، علیه نظام، انقلاب و مردم ما جنگی هشت ساله را تحمیل کرده و می‌خواستند انتقام خود را از ما بگیرند.
این مسئول ابرازکرد: اما جوانان انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی به فرمان ولی امر خود لبیک گفته و با دست‌های خالی علیه ارتش متجاوز رژیم بعث عراق ایستادگی کردند.
فرماندار شهرستان نظرآباد افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌مندی از روحیه جهادی و ولایت‌مداری در برابر دشمن ایستادگی کردند و اگر ایثار و از خودگذشتگی و رشادت‌های آنان در کنار هدایت‌های مدبرانه ولایت نبود، ما نمی‌توانستیم به استقلال و امنیتی که امروز داریم، دست پیدا کنیم.
صادقی گفت: استقلال، توسعه، پیشرفت و امنیت امروز ما مرهون جوانای است که با روحیه بسیجی و جهادی در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و ما نیز امروز باید همان راه را با قدرت ادامه دهیم.
وی تصریح کرد:‌ تمام کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در شرایطی که ولایت زمام امور را بر عهده دارند، مسؤولیتی می‌گیرند باید برخوردار از روحیه بسیجی و جهادی باشند و خوشبختانه دولت تدبیر و امید تاکید ویژه‌ای در این حوزه دارد.
فرماندار نظرآباد در پایان گفت: اگر از فرهنگ جهادی و بسیجی دور شویم، به طور قطع توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی افزایش یافته و نمی‌توانیم در برابر دسیسه‌ها مقاومت کنیم.
captcha