تحليل فعاليت‌های قرآنی در «رصد»
کد خبر: 3533146
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

تحليل فعاليت‌های قرآنی در «رصد»

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه زنده «رصد» با رويكرد اطلاع‌رساني و تحليل فعاليت‌هاي قرآني كشور و جهان از شبكه قرآن و معارف سيما به روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شبكه قرآن و معارف سيما در فعاليتي جديد، ساخت برنامه رصد را با هدف اطلاع‌رساني شفاف، دقيق و پيگيرانه از برنامه‌هاي قرآني كشور و جهان در دستور كار قرار داد.
اين برنامه با دو رويكرد، نخست، اطلاع‌رساني از وقايع و برنامه‌هاي مهم قرآني در حوزه‌هاي آموزش، تبليغ و ترويج، پژوهش و آموزش عالي قرآن و نيز فعاليت‌هاي مؤسسات قرآني و دوم تحليل و رصد برنامه‌ها و طرح‌هاي كلان قرآني كشور پخش مي‌شود.
همچنين پيگيري مطالبات و منويات مقام معظم رهبري در حوزه قرآن به عنوان الگو و جهت اصلي اين فعاليت‌ها، از ديگر اهداف اين برنامه تلويزيوني به شمار مي‌رود.
در ساخت برنامه رصد تلاش مي‌شود تا از همكاري و حضور ديگر رسانه‌هاي قرآني و ديني كشور و فعالان قرآني در اقصي نقاط كشور و جهان نيز در جهت هم افزايي و ايجاد فضاي هماهنگ خبري حول سوژه‌ها و موضوعات مهم قرآني بهره گرفته شود.
حضور مسئولان قرآني و فرهنگي كشور از سازمان‌ها و نهادهاي مختلف به جهت ارائه گزارش عملكرد، پاسخ به پرسش‌ها و نيز ايجاد فضاي نقد جدي در حوزه وضعيت فعلي فعاليت‌هاي قرآني كشور، از ديگر اركان برنامه رصد در سيماي قرآن است.
پيش توليد اين برنامه در اتاق فكر شبكه قرآن و معارف سيما از حدود دو ماه گذشته آغاز شده و از روز سوم مهرماه با تعيين عوامل اجرايي و قرارگيري در كنداكتور پخش طي روزهاي شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 19 لغايت 19:45 به صورت زنده به روي آنتن مي‌رود.
جواد نصيري، مهدي احمدي و مهدي صفري اجراي كارشناسي اين برنامه را برعهده دارند و حميد عليزاده نيز تهيه كننده اين برنامه در گروه محافل و مسابقات قرآني شبكه قرآن و معارف سيما است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۴
0
0
با ایجاد برنامه زنده و پرسش و پاسخ دادن به مطالب نتیجه خوبی به همراه دارد و به یک نظر مشترک رسیدن است
captcha