اقدام دارالقرآن خانه کارگر به نوعی زیر سؤال بردن عملکرد فعالان قرآنی است
کد خبر: 3533377
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
شائیلوزاده:

اقدام دارالقرآن خانه کارگر به نوعی زیر سؤال بردن عملکرد فعالان قرآنی است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت البرز با اشاره به اقدام دارالقرآن خانه کارگر اظهار کرد: مؤسسات از بطن اتحادیه‌های قرآنی هستند که برپایی این گردهمایی به نوعی زیر سؤال بردن تلاش‌ها و زحمات این خادمان قرآنی است که از این جهت این اقدام مورد نکوهش و سرزنش است.

حسین شائیلوزاده، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به این مطلب گفت: در راستای برپایی گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی در تاریخ هشتم مهرماه از سوی دارالقرآن خانه کارگر در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی این اقدام از جنبه‌های مختلف قابل بحث و بررسی است.
وی ادامه داد: در ابتدا باید به بی‌توجهی دارالقرآن خانه کارگر به ساختارها و نهادهای قرآنی کشور، به‌ویژه اتحادیه‌های قرآنی که نماینده مؤسسات و مراکز قرآنی هستند، اشاره کرد. این مؤسسات قرآنی از بطن اتحادیه‌های قرآنی هستند که برپایی این گردهمایی به نوعی زیر سؤال بردن تلاش‌ها و زحمات این خادمان قرآنی است که از این جهت این اقدام مورد نکوهش و سرزنش است.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت البرز اظهار کرد: مطرح کردن اعطای کارت اعتباری 50 میلیون تومانی در این مراسم بدون آنکه شیوه اعطای و نحوه بازپرداخت آن مطرح شود، توهین بزرگی به جامعه قرآنی کشور است.
وی افزود: اعطای کارت اعتباری به بخشی از جامعه که با خلوص نیت و بدون چشم‌داشت مادی در عرصه خدمت به قرآن قدم گذاشته‌اند، به‌عنوان وعده‌های مادی در جهت جذب آنان به یک برنامه نامشخص است که مورد تأیید نیست.
شائیلوزاده در پایان خاطرنشان کرد: جامعه قرآنی کشور نباید اجازه دهد مطالبات به حق آنان، مورد استفاده افراد و جریانات نامشخص قرار گیرد.

captcha