کیفیت اجرای حافظان در دوازدهمین جشنواره قرآن دانشگاه علمی کاربردی افزایش یافته است
کد خبر: 3533872
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
حافظ قرآن:

کیفیت اجرای حافظان در دوازدهمین جشنواره قرآن دانشگاه علمی کاربردی افزایش یافته است

گروه فعالیت‎های قرآنی: حافظ قرآن کریم از استان آذربایجان شرقی بیان کرد: تلاش بسیار خوبی در زمینه افزایش سطح کیفی مسابقات انجام شده است که از جمله آن می‎توان به تغییر شکل برگزاری مسابقات و ضبط و ارسال آثار برای داوران در بخش استانی اشاره کرد که این مسئله موجب افزایش کیفیت کارهای شرکت کنندگان شده است.

رضا محمد پور در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: در دوازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان علمی کاربردی کل کشور در بخش حظ 10 جزء شرکت کرده‎ام و در سه سال گذشته نیز در این بخش شرکت کردم که در سال اول به مقام اول این مسابقات دست یافتم.
وی افزود: خوشبختانه تلاش بسیار خوبی در زمینه افزایش سطح کیفی مسابقات انجام شده است که از جمله آن می‎توان به تغییر شکل برگزاری مسابقات و ضبط و ارسال آثار برای داوران در بخش استانی اشاره کرد که این مسئله موجب افزایش کیفیت کارهای شرکت کنندگان شده است.
حافظ قرآن کریم بیان کرد: برگزاری مسابقات در استان قم تصمیمی بوده است که از سوی مسئولان دانشگاه اخذ شده است که با توجه به فضای معنوی این شهر مقدس خوشبختانه برکات معنوی متعددی را برای شرکت کنندگان در این مسابقات در بر داشته است.
وی گفت: برگزاری مسابقات در یک استان خاص که از سال قبل مقرر شده است دارای مزیت‎ها و معایبی است که باید به آن توجه کرد؛ اگر مسابقات در استان‎های مختلف به شکل چرخشی برگزار شود استان‎های مختلف کشور نیز به منظور افزایش کیفی مسابقات تلاش بیشتری خواهند داشت و شور قرانی در استان‎ها و مراکز دانشگاهی ایجاد می‎شود.
وی اظهارکرد: از دیگر سوی برگزاری مسابقات قرآنی در یک استان موجب می‎شود که ساختارهای لازم برای برگزاری بهتر مسابقات در یک استان متمرکز شود و هر سال با تجربه بهتری این مسابقات برگزار شود.
captcha