بازدید کاروان زائرین خارجی از یادمان دفاع مقدس کرمانشاه
کد خبر: 3533907
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

بازدید کاروان زائرین خارجی از یادمان دفاع مقدس کرمانشاه

گروه جهاد و حماسه: مناطق عملیاتی استان کرمانشاه، میزبان کاروانی از اتباع کشور نیجریه و تونس در سفری سه روزه به این استان بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از سایت سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج؛ سرهنگ یوسفی‌راد، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کرمانشاه، اظهار کرد: یک کاروان از اتباع کشورهای نیجریه و تونس در سفری سه روزه از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در کرمانشاه بازدید کردند.
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کرمانشاه با بیان این مطلب ادامه داد: این کاروان در این سفر از یادمان‌های شهدای پاوه، مرصاد و بازی‌دراز بازدید کرد و شرکت در نمایش رزمی فرهنگی از دیگر برنامه‌های آنان بود.


این مسئول هدف بازدید این کاروان را آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: این زائرین در گفتگوهای انجام شده، دفاع مقدس در ایران را یک الگو دانسته و برای آشنایی بیشتر و درک مفاهیم دقیق‌تر برای بازدید از مناطق عملیاتی آمده‌اند.


وی گفت: حضور زائران خارجی در مناطق عملیاتی موجب انتقال فرهنگ دفاع مقدس به خارج از مرزهای کشورمان می‌شود. راهیان‌نور به عنوان یکی از محورهای فرهنگی به‌خوبی جایگاه خود را در بین مردم گسترش داده و امروز این امر به‌خوبی محقق شده است تا جایی که مورد استقبال زائرین خارجی هم قرار گرفته است.

captcha