دانشجویان قرآنی کشور، از ضریح کریمه اهل بیت(س) غبارروبی کردند
کد خبر: 3533945
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

دانشجویان قرآنی کشور، از ضریح کریمه اهل بیت(س) غبارروبی کردند

گروه فعالیت‎های قرآنی: مراسم غبارروبی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور فعالان و برگزیدگان قرآنی دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)از قم،دوازدهمین جشنواره سراسری قرآن وعترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز گذشته در مجتمع یاوران مهدی(عج) آغاز به کار کرده است و شرکت کنندگان در بخش‎های مختلف مشغول به رقابت هستند.
یکی از بخش‎های جانبی این جشنواره برگزاری برنامه معنوی غبارروبی دانشجویان قرآنی سراسر کشور از ضریح پاک و نورانی کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) است که این برنامه پس از اجرای کامل مسابقات بخش شفاهی و پس از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برگزار شد.
از دیگر برنامه‎های جانبی این جشنواره می‎توان به برگزاری نمایشگاه تخصصی آثار برتر هنری و قرآنی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد که در این نمایشگاه، 20 اثر هنری در شاخه‏‎های مختلف هنری با محوریت قرآن کریم در محوطه مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنوراه قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی فردا پنجشنبه 8مهرماه در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار می‎شود.

captcha