فعالیت ستادهای اقتصاد مقاومتی در تمام شهرستان‌های استان
کد خبر: 3534111
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
استاندار خراسان رضوی خبر داد:

فعالیت ستادهای اقتصاد مقاومتی در تمام شهرستان‌های استان

گروه سیاسی: استاندار خراسان رضوی گفت: ستادهای اقتصاد مقاومتی در تمام شهرستان‎های استان فعال است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، شامگاه هشتم مهرماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور محمدرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه ستادهای اقتصاد مقاومتی در شهرستان‎های استان فعال است، ابراز کرد: کارها و اقدامات زیادی توسط تولیدگران و صنعتگران انجام گرفته که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد. 
وی با بیان اینکه تاکنون در حوزه اقتصاد مقاومتی، سازمان‌های دولتی و بانک‌ها همراهی خوبی با دستگاه‌های تولید کننده داشته‌اند، اظهار کرد: تاکنون 166 میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای تولیدی اختصاص داده شده است.
رشیدیان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در مجموع  600 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی پرداخت شده است که تحول جدی در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: خوشبختانه استان خراسان رضوی در شش ماه ابتدایی سال جاری رشد چشمگیری در حوزه تولید محصولات مختلف داشته است. 
وی یادآورشد: خراسان رضوی دارای 165 فقره معافیت گمرکی در حوزه ماشین آلات است، همچنین در استان 411 پروانه صنعتی و 710 جواز تاسیس داده شده که این رقم نشان دهنده رشدی بین 10.5 تا 23 درصد است.  
رشیدیان گفت: زیرساخت های لازم برای تبدیل مناطق سرخس و دوغارون به منطقه آزاد تجاری انجام گرفته است، با توجه به اینکه این مناطق هر دو صادرکننده هستند ما اگر بتوانیم از مزیت منطقه آزاد استفاده کنیم جهش خوبی خواهیم داشت. 
captcha