تعیین زمان اجرای نماینده ایران در رشته قرائت مسابقات کرواسی
کد خبر: 3534149
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

تعیین زمان اجرای نماینده ایران در رشته قرائت مسابقات کرواسی

گروه بین‌الملل: «های موحدامین»، نماینده ایران در رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی، فردا، دهم مهرماه، به اجرای تلاوت خود خواهد پرداخت.

فردا؛ نوبت اجرای نماینده ایران در رشته قرائت مسابقات کرواسی

«هادی موحدامین»، قاری قرآن کشورمان و نماینده ایران در رشته قرائت نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: براساس زمان‌بندی اعلام‌شده از سوی کمیته برگزارکننده مسابقات، موعد اجرای من قبل از اذان ظهر فردا به وقت محلی تعیین شد.

یادآور می‌شود، نخستین مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کرواسی، شامگاه پنجشنبه، هشتم مهرماه با تلاوت افتخاری استاد «احمد ابوالقاسمی»، قاری و داور بین‌المللی کشورمان در مرکز اسلامی شهر «زاگرب»، پایتخت این کشور آغاز شد.

مسابقات قرآن کرواسی در گذشته به صورت منطقه‌ای و محدود به کشورهای حوزه بالکان بود، اما امسال در ادامه جشن یکصدمین سالگرد به‌رسمیت شناخته‌شدن اسلام در کرواسی برای نخستین‌بار به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود. 

هادی موحد امین قاری اهل تهران است و در مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه رتبه عالی را کسب کرد. 

وی به دلیل حضور موفق در دوره ارزیابی قاریان و حافظان به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن تونس انتخاب شد که با لغو مسابقات تونس برای اعزام به کرواسی انتخاب شد.
مطالب مرتبط
captcha