اظهار تاسف در خصوص ایجاد فضای دو قطبی به جای مبارزه با منکر
کد خبر: 3534224
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
حجت‌الاسلام نکونام بیان کرد:

اظهار تاسف در خصوص ایجاد فضای دو قطبی به جای مبارزه با منکر

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت:بعضی‌ها متاسفانه به جای اینکه بیایند و با منکر مبارزه کنند یک جوری صحبت می کنند که فضای دو قطبی درست می کنند؛ افرادی را به عنوان موافق موسیقی و افرادی را به عنوان مخالف موسیقی و افرادی را به عنوان طرفدار شادی مردم و افرادی را مخالف آن .... معرفی می کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ظهر امروز  نهم مهرماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد یکی از دغدغه های انسان های متقی را این دانست که آیا در زمره اصحاب امر به معدوف و نهی از منکر است یا نه؟ و در ادامه به مساله سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و  در این خصوص به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر دادن پاسخ صادقانه توسط مردم در این سرشماری اشاره کرد و تصریح کرد: اگر به ماموران سرشماری اطلاعات غلط داده شود فرد به خودش و  کشورش خیانت کرده است و مانع جمع آوری اطلاعات درست برای برنامه ریزی مناسب توسط مسئولین شده است.
وی با اشاره به 15  مهر ماه روز روستا و عشایر بر اولویت دادن و داشتن نگاه ویژه به روستاها و عشایر برای جلوگیری از خالی شدن آنها از سکنه با ایجاد امکانات و درآمد خوب تاکید کرد تا سنت خوب روستا نشینی و زندگی سالم روستا نشینی تبدیل به زندگی سراسر مشکلات شهری نشود.
امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و با اشار هبه این که یکی از عوامل مهم اقتدار نظامی اسلامی بعنی اقتدار، افزود: اقتدار در سایه ایمان، مهربانی، قدرت و مردم داری ایجاد می شود و دشمنان به خاطر همین اقتدار عقب نشینی کرده اند و برخی می خواهند که عقب نشینی را به چیز های دیگری ربط بدهند که با توجه به فرمایشان مقام معظم رهبری عقب نشینی دشمنان فقط به خاطر اقتدار ملی توسط این عزیزان است و آنهایی که غیر از این فکر می کنند سخت در اشتباه هستند.
وی با اشاره به فراسیدن ایام عزاداری حسینی و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، به خاصیت انسان سازی محرم تصریح کرد که این انسان حسینی در برابر شمر های امروز محکم بایستند و اجازه ندهند که منکر در جامعه رایج شود.
حجت الاسلام نکونام، بزرگترین معروف های امروز را نظام اسلامی، استکبارستیزی و شناخت مکر سیاسی و فرهنگی دشمن و  بزرگترین منکر را شیطان بزرگ یعنی آمریکا دانست و کوتاه آمدن در برابر آمریکا و امتیاز دادن به این ها را بزرگترین منکر دانست
و افزود: چطور می‌شود حسینی باشیم و پرچم حسینی بلند کنیم و «هیهات مناالذله» بگوییم و به شیطان بزرگ امتیاز دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: این با روحیه حسینی و مکتب حسینی سازگار نیست که یک انسان از اباعبدالله دم بزند و یکسری را تحت عنوان جشنواره های هنری و تئاتر و... و یک بد حجابی را که روسری آن می افتد تجلیل کند.
وی افزود: بعضی‌ها متاسفانه به جای اینکه بیایند و با منکر مبارزه کنند یک جوری صحبت می کنند که فضای دو قطبی درست می کنند؛ افرادی را به عنوان موافق موسیقی و افرادی را به عنوان مخالف موسیقی و افرادی را به عنوان طرفدار شادی مردم و افرادی را مخالف ان و افرادی را موافق و طرفدار ولایت فقیه و افرادی را تندرو تر از ولایت فقیه معرفی می کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: آنان که مومن هستند همه طرفدار ولایت فقیه و طرفدار شادی مومنان و نشاط جامعه‌اند و امنیت و آگاهی و رفاه جامعه را خواستارند و با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری ادبیات داستانی بسیج که اخیراً در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد آن را نمونه برنامه بدون ابتذال و الگویی برای اجرای موسیقی  مشروع دانست و تصریح کرد: اگر بنده هم در استان بودم در این برنامه شرکت می کردم.
امام جمعه شهرکرد بیان کرد: کسی مخالف موسیقی نیست بلکه با ابتذال و لهو و لعب مخالفیم و افزود: چرا بعضی ها نمی خواهند بفهمند و با دست خودشان برای بیگانه راه باز می کنند و چیزهایی را ترویج می کنند که در آینده نمی توانند جلوی آن را بگیرند و از کنترلشان خارج می شوند مانند بد حجابی که از کنترلشان خارج شده است.
وی در جمع بندی پایانی با تاکید بر این مطلب که جامعه ما و استان ما همه یک دست اند و موافق ولایت فقیه اند تصریح کرد: یک منکر بزرگ آن است که فضا را برای غرب باز کنیم و ارام ارام به باور تبدیل کنیم و القا کنیم که فایده ای ندارد و اگر بخواهیم انقلاب را حفظ کنیم بایستی برویم سر سفره گفتگو با  غرب بنشینیم.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: گفتگو با غرب هرگز به بقای انقلاب نمی انجامد و حداقل برجام نشان داد که این همه امتیاز که دادیم چه گرفته ایم و عزیزان بدانند تا آمریکا تا محتوای دین ما را نگیرد به وعده‌های خودش عمل نمی کند.
captcha