بررسی «تلاوت قرآن در مجالس عزای حسینی»
کد خبر: 3534274
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
در نجف صورت گرفت؛

بررسی «تلاوت قرآن در مجالس عزای حسینی»

گروه بین‌الملل: تلاوت کلام‌الله مجید در مجالس عزاداری سیدالشهداء(ع) و ویژه‌برنامه‌های قرآنی ایام اربعین حسینی در نشست اتحادیه قرآنیان عراق در آستان مقدس علوی بررسی شد.

نشست مؤسسه‌هاى قرآنى عراق در آستان علوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان علوی، نشست مؤسسه‌ها و انجمن‌هاى قرآنى عراق به ميزبانى دارالقرآن آستان مقدس علوى در حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف برگزار شد.
ناطق الزرکانی، دبیرکل اتحادیه قرآنیان عراق در این باره گفت: در این نشست که با حضور مسئولان انجمن‌ها و مؤسسه‌هاى قرآنی تعدادی از استان‌های عراق برگزار شد، ویژه‌برنامه‌های قرآنی ماه محرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این نشست همچنین، بر اهدافی همچون نهادینه‌سازی حضور قاری قرآن و بهره‌بردن از تلاوت کلام‌الله مجید در مجالس عزاداری سید‌الشهداء(ع) تاکید شد.
الزرکانی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های بررسی‌شده در این نشست، ویژه‌برنامه‌های قرآنی ایام اربعین حسینی بود که سعی داریم آن را با همکاری عتبات عالیات به اجرا بگذاریم و در این صورت انجمن قرآنیان در خدمت عتبات خواهد بود.
دبیرکل اتحادیه قرآنیان عراق در پایان تصریح کرد: سعی داریم این اتحادیه را به صورت رسمی در دولت عراق به ثبت برسانیم و گواهینامه ویژه سازمان‌های غیردولتی(NGO) دریافت کنیم، چنانچه این هدف تحقق یابد، می‌توانیم طی یک سال پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را محقق سازیم.

نشست مؤسسه‌هاى قرآنى عراق در آستان علوی برگزار شد

نشست مؤسسه‌هاى قرآنى عراق در آستان علوی برگزار شد
captcha