هفته اول نخستین دوره لیگ حافظان کشور در مازندران برگزار شد
کد خبر: 3534303
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

هفته اول نخستین دوره لیگ حافظان کشور در مازندران برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: هفته اول نخستین لیگ حافظان قرآن کریم کشور روز گذشته، 9 مهرماه در مازندران برگزار شد.

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از آغاز نخستین لیگ حافظان قرآن کریم کشور از روز گذشته، 9 مهرماه در مازندران خبر داد.

وی اظهار کرد: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلیل مرتضوی، امام‌ جمعه شهرستان آمل برگزار شد.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح ادامه داد: همچنین، سعید قربانی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مازندران نیز که در راه اجرایی شدن این طرح مبارک زحمات فراوانی را متحمل شد، به صورت تلفنی پیام خود را در این مراسم قرائت کرد.

حسینی با بیان اینکه این مراسم معنوی در محل مرکز فرهنگی، قرآنی بصیرت امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل برگزار شد، پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، هفته اول نخستین لیگ حافظان قرآن کشور آغاز و برگزار شد که بنا به دلایل زمان برگزاری، هفته دوم لیگ نیز همراه با هفته اول اجرا شد.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در ادامه تصریح کرد: در هفته اول لیگ حافظان، تیم‌های آل طه آمل با تسنیم بهشهر، بصیرت آمل با مدهامتان میاندرود، نغمه‌های آسمانی محمدآباد با ضحی فریدون‌کنار و کوثر جویبار با طه بابلسر به رقابت پرداختند و تیم عروة‌الوثقی بهشهر نیز استراحت خورد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین، تیم‌های آل طه آمل با طه بابلسر، بصیرت آمل با ضحی فریدون‌کنار، عروة‌الوثقی بهشهر با مدهامتان میاندرود، کوثر جویبار با نغمه‌های آسمانی محمودآباد، در هفته دوم لیگ حفاظ به رقابت با یکدیگر پرداختند و تیم تسنیم بهشهر نیز استراحت داشت.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در ادامه تصریح کرد: نتایج این هفته از مسابقات لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران طی روز دوشنبه، 12 مهرماه اعلام خواهد شد.

حسینی در ادامه بیان کرد: طی برگزاری لیگ حافظان قرآن، هر هفته از این مسابقات رمزگذاری می‌شود و با نام یکی از معصومین(ع) اجرا خواهد شد که هفته اول لیگ با نام و رمز «یا زهرا» آغاز و برگزار شد.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در ادامه با بیان اینکه تمامی برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در این طرح قرآنی، این مسابقات را به مقام معظم رهبری هدیه دادند، تصریح کرد: همه ما در جهت مطالبات مقام معظم رهبری در راستای تربیت قرآنی جامعه حرکت می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای لیگ حافظان قرآن، گفت: برگزاری این مسابقات، این امکان را به شرکت‌کنندگان در مسابقات می‌دهد که همواره در فضای قرآنی قرار داشته باشند و خانواده قر آنی هر هفته یکدیگر را ملاقات کنند.

حسینی در پایان سخنان خود در این زمینه اظهار کرد: نخستین لیگ حافظان قرآن کریم کشور با حمایت، مشارکت و همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ترنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۱:۰۱
0
0
سلام و خدا قوت بسیتانار طرح جالبی است .دوست داشتم بدونم خانم حسینی ایا ورزشی هستند و در چه زمینه ای از قران فعالیت دارند .این فقط سوال من نیست بحث داغ محافل دوستانه ماست که شخص کیست؟؟؟؟
captcha