ویزیت رایگان بیش از هزار نفر از مردم محروم حمیدیه + عکس
کد خبر: 3534305
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

ویزیت رایگان بیش از هزار نفر از مردم محروم حمیدیه + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، از ویزیت رایگان بیش از یک هزار نفر از مردم محروم و کم برخوردار شهرستان حمیدیه خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرهنگ پاسدار عبدالنبی عبیداوی در حاشیه ویزیت رایگان مردم محروم و کم برخوردار شهرستان حمیدیه گفت: این اقدام خداپسندانه توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، مدیر تأمین اجتماعی استان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مدت یک روز در این شهرستان صورت گرفت.
وی افزود: همچنین این طرح در 9 مهرماه، سالروز مقاومت دلیرانه مردم غیور شهرستان حمیدیه در برابر رژیم بعث عراق انجام شد.
عبیداوی با بیان اینکه قبل از اجرای این طرح اطلاع‌رسانی کافی به مردم این شهرستان انجام شد، بیان کرد: پس از غربالگری و توزیع 800 کارت ویزیت در بین بیماران نیازمند، صبح امروز گروه‌های پزشکی و فوق تخصصی اعزامی از شهرستان اهواز به طور رایگان این بیماران را ویزیت کردند.
جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: پزشکان متخصص با ویزیت این بیماران، افرادی که نیازمند درمان‌های تخصصی از جمله عمل جراحی و غیره هستند را به بیمارستان دولتی استان برای ادامه درمان به صورت رایگان معرفی می‌کنند.
عبدالنبی با اشاره به اینکه این اعزام چهل و هشتیمن اعزام بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان است، اظهار کرد: 25 تیم پزشکی و فوق تخصصی در زمینه‌های مختلف پزشکی اعم زنان و زایمان، چشم پزشکی، اورلوژی، قلب، مغز و اعصاب، اطفال، سونوگرافی، کلیه، داخلی و غیره در این اعزام به بیماران خدمات رایگان ارائه دادند و دارو نیز به صورت رایگان در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفت.
دکتر محمد مهدی صاحب بزاز، پزشک گوش و حلق و بینی نیز در این رابطه گفت: هدف بنده خدمت به مردم محروم و مستضعف جامعه است که نیاز به خدمات پزشکی دارند.
مهدی صاحب بزاز تأکید کرد: بیشتر مراجعه کنندگان ما افراد بی‌بضاعت هستند که نیاز به انواع عمل‌های جراحی دارند که ما پس از ویزیت این افراد را به بیمارستان‌ها دولتی برای درمان با کمترین هزینه معرفی می‌کنیم.
این پزشک متخصص انگیزه حضور در این مکان در روز تعطیل را خدمت به همشهریان و افراد بی‌بضاعت عنوان و اظهار کرد: حقیقتا مردم این منطقه فاقد کمترین امکانات بهداشتی هستند و ما افتخار می‌کنیم به عنوان یک بسیجی بتوانیم برای این قشر محروم و بی‌بضاعت خودمون کمکی انجام دهیم و از این بابت خدا را شاکریم که چنین توفیقی را نصیب ما کرد.
مدیر تأمین اجتماعی خوزستان هم در این خصوص گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس و به یاد رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی که عزیزان رزمنده داشتند، پزشکان بسیجی استان شامل 15 نفر از پزشکان متخصص این سازمان در زمینه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به منطقه محروم شهرستان حمیدیه اعزام شدند.
همچنین دکتر صادق جلیلی، مدیر تأمین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ان‌شالله بتوانیم خدمت‌رسانی خوبی به این عزیزان ارائه دهیم، افزود: این حداقل کاری است که در مقایسه با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌هایی که رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.
مدیر تأمین اجتماعی خوزستان تأکید کرد: مردم خوب حمیدیه مرزداران خوبی برای این مملکت هستند و وظیفه خود می‌دانیم که هر کاری از دست ما بر می‌آید برای این عزیزان انجام خواهیم داد.
وی در پایان ضمن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، حماسه سالروز آزادسازی حمیدیه را نیز گرامی داشت.



حسین عبدالعزیزی
captcha