«مشاعره قرآنی» در راه است
کد خبر: 3534336
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
بعد از 2 سال بررسی؛

«مشاعره قرآنی» در راه است

تهیه‌کنند و مجری برنامه «مشاعره» از آغاز پخش سری جدید این برنامه با عنوان «مشاعره قرآنی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ایسنا نوشت: اسماعیل آذر، تهیه‌کنند و مجری برنامه «مشاعره» اظهار کرد: اکنون حدود دو سال است که گروهی درباره مشاعره قرآنی مطالعه می‌کنند و اتاق فکری هم از هنرمندان و متخصصین حوزه معارف تشکیل شد تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهد. نهایتاً در آخرین دیداری که با آقای محمد فلاحتیان، پشتیبان مالی برنامه‌های قرآنی داشتیم، قرار شد تدارک این برنامه به شکل جدی صورت بگیرد تا برنامه «مشاعره قرآنی» در شیرین‌ترین و باشکوه‌ترین شکل ممکن در سال ۹۵ تولید و پخش شود.
او با بیان اینکه تمام تلاشمان بر این است که محتوا و ساختار برنامه «مشاعره قرآنی» به گونه‌ای باشد که بتواند آیات قرآنی را در سینه مخاطبان جای دهد، ادامه داد: در همین راستا گروه تولید برنامه «مشاعره» در حال برنامه‌ریزی برای طراحی دکور، شرکت‌کنندگان و محتوای برنامه هستیم و کارهای پیش‌تولید برنامه از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود. همچنین باید تمام جوانان مأنوس به شعر و قرآن از سراسر کشور انتخاب شوند و پس از آنکه دوره‌ کارگاه‌های آموزشی را گذراندند، مرحله تولید نیز آغاز می‌شود.
آذر با بیان اینکه برنامه «مشاعره» قرار است از شبکه هفت سیما پخش شود، خاطرنشان کرد: برای ساخت برنامه «مشاعره قرآنی» مدیران شبکه هفت سیما از هیچ کمکی مضایقه نکردند و امیدوارم بتوانیم به این رویداد ملی - مذهبی آنگونه که بسزاست جامه عمل بپوشانیم.

captcha