تعداد ثبت‌ ‌نام‌کنندگان استان‌ها در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت مشخص شد
کد خبر: 3534359
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

تعداد ثبت‌ ‌نام‌کنندگان استان‌ها در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت مشخص شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر کمیته فناوری اطلاعات پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت اظهار کرد: بارگذاری نسبت ثبت نام‌کنندگان به جمعیت هر استان از امروز برای بازدیدکنندگان در سایت آزمون قابل رؤیت است.

تعداد ثبت‌ ‌نام‌کنندگان هر استان در پانزدهین آزمون سراسری قرآن و عترت مشخص شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، سیدیاسر ساجدی، مدیر کمیته فناوری اطلاعات پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت اظهار کرد: از امروز به بعد در سایت ثبت نام آزمون(www.quranedu.ir) علاقمندان می توانند نسبت ثبت نام‌کنندگان هر استان را بر اساس جمعیت آن استان رویت کنند.

استان یزد نسبت به جمعیت خود، بیشترین آمار ثبت نامی را به خود اختصاص داده است و استان تهران در رده آخر این نمودار مقایسه‌ای تا به امروز قرار گرفته است.

استان یزد با جمعیت ١٠٧٤٤٢٨نفر؛ که نسبت ثبت نام‌کننده به سهم جمعیت ٥,١٩ درصد را به خود اختصاص داده است و در مقابل، استان تهران با جمعیت ١٢١٨٣٣٩١ نفر؛ نسبت ثبت نام‌کننده به سهم جمعیت ٠.٢٦ را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است؛ نام‌نویسی در پانزدهمین دوره آزمون‌های قرآن و عترت برای موسسات قرآنی و عموم علاقه‌مندان تا٢٠ مهرماه و برای کارکنان دولت تا 15 آبان‌ماه ادامه دارد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۶
0
0
واقعا چقدر در تیتر زنی بی سواد هستید شما
captcha