بزرگترین گروه تواشیح و هم‌خوانی بانوان قرآنی تشکیل شد
کد خبر: 3534365
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
به همت مؤسسه اهل کساء؛

بزرگترین گروه تواشیح و هم‌خوانی بانوان قرآنی تشکیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی اهل کساء، بزرگترین گروه تواشیح و هم‌خوانی بانوان قرآنی در کشور را تشکیل داد.

اکرم غلامی، مدیر مؤسسه اهل کساء البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: تشكيل بزرگترين گروه تواشيح و هم‌خوانی قرآن با نام نور الكساء ویژه بانوان در مؤسسه قرآنی اهل‌الكساء تشکیل شده است که تاکنون موفق به گذراندن دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه شده‌اند.
وی ادامه داد: این مؤسسه در راستای برنامه‌های آموزشی قرآن کریم به علاقه‌مندان، گروه هم‌خوانی و تواشیح را با حضور 50 نفر تشکیل داده است که توسط مربیان مجرب مانند اعظم غلامی، داور و قاری قرآن در حال تربیت در این حوزه هستند.
غلامی با تأکید بر اینکه افراد مبتدی در ابتدای امر در زمینه قرآنی مورد آموزش قرار می‌گیرند، بیان کرد: حضور بانوان در این دوره‌ها از شهرهای اطراف مانند اشتهارد، فردیس، ملارد، کرج و غیره  است که با  علاقه در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.
‌وی با تأکید بر اینکه این گروه آمادگی کامل برای حضور در مجامع قرآنی و محافل قرآن را دارا است، تصریح کرد: گروه نورالکساء تاکنون فعالیت‌های مختلفی از جمله وصف امام زمان(عج)، امام حسین‌(ع) و هم‌خوانی قرآن کریم را  آماده کرده است که آمادگی همکاری با محافل است.
غلامی در پایان خاطرنشان کرد:‌ علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از این دوره‌های آموزشی با شماره 34442136 تماس حاصل کنند و یا به آدرس کرج، میدان آزادگان، خیابان مطهری، بین خیابان سرو و گلزار شهدا، ساختمان سعید واحد 2 مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۵
0
0
با سلام و تشكر از اين همت عالي!!!!
من هميشه فكر ميكردم فقط آقايان گروه تواشيح دارند باور نمي شد خانم ها بتونند گروه به اين بزرگي تشكيل بدن! خدا حفظتون كنه و عاقبت بخير باشيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۲
سلام علیکم ممنون از دعای خوبتون
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۶
0
0
الحمدلله که همیشه خانم های فعال قرآنی برای اعتلای فرهنگ قرآنی تلاش میکنند بسیار عالی
captcha